Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Drott

Møde hos os

Kvalitativt forretningshotel i Jugendstil, i hjertet af Karlstad

0 Store mødelokaler
3 Mindre mødelokaler
85 Hotelværelser
0 Stående deltagere
90 Siddende deltagere

Perfekt beliggenhed, gratis WiFi og moderne konferencefaciliteter er nøglen til tiltrækningskraften ved Clarion Collection Hotel Drott for forretningsrejsende. Mange besøgende elsker vores elegante Art Nouveau-stil og stilfulde bar lige så meget.

Efter en hård dag med møder gør vi det enkelt at slappe af. Nyd Tonight's special, hvor vi byder på suppe, salat og hovedret. Lige ved siden af receptionen finder du Drott Bar, hvor du kan samles med kollegaerne over en god drink.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Nem adgang til lufthavnen og banegården gør Clarion Collection Hotel Drott perfekt til interviews, møder, seminarer og præsentationer. Det samme gør vores tre fleksible og veludstyrede mødelokaler samt vores ekspertpersonale.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Mellem

60
0 ㎡
Mellem
16
40
20
32
60

Jägaren er vores største mødelokale og har plads til op til 60 personer i biografopstilling. Lokalet passer perfekt til foreløsninger, kursus, uddannelser og produktvisningar.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 40 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 32 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Lille

16
40 ㎡
Lille
16
16

Tornrummet og Styrelserummet er vores to mindste mødelokaler, og de rummer begge 16 personer.

Kapacitet

Tornrummets charmerende design i engelsk klubrumsstil skaber en intim atmosfære, som er perfekt for kreative diskussioner, eller for at lave store planer. Styrelsesrummet med dets lange bord passer til større bestyrelsesmøder, præsentationer eller workshops.

Bestyrelseslokale 16 personer
Runde bord 16 personer

Udstyr

Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
TV-skærm
PC projektor
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Vi sikrer, at dine gæster føler sig friske og kreative med en stabil forsyning af gratis te og kaffe hele dagen. For overnattende gæster indgår en morgenbuffet, eftermiddagssnack og aftensmad, og konferencecatering kan arrangeres.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
3.2.11.002 28
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.