Gå til indhold
Nyt, smart & flot

Hotelluksus hver dag - nu kan du abonnere på hoteltjenester

For et stykke tid siden stillede vi os selv spørgsmålet: hvordan kan vi skabe hotelmagi til vores gæster hver dag? Selv de dage, de ikke bor hos os? Det var her de første ideer blev klækket ud, og som til sidst blev til projektet "Hotelfølelse". Læs om testpiloten, der kører i Stockholm, og hvordan du snart kan føle dig tjekket ind - hver dag!

Hotel feeling - Swedish

Forestil dig at kravle ind i friske hvide lagner i et varmt og hyggeligt rum, hvor alle detaljer føles helt rigtige. At træde ind i et skinnende rent badeværelse med perfekt foldede hvide håndklæder på badekarskanten. Forestil dig, at du efter et brusebad kan bruge eksklusive og duftende produkter, tage en blød badekåbe på og vide, at en fuld og velsmagende morgenbuffet venter dig. Kan du føle det? Den dejlige hotelfølelse?

Forestil dig nu, at dette er din hverdag. Uden at skulle løfte en enkelt finger. Føles det godt? Perfekt, for nu kan det snart blive din virkelighed.

Testpilot i Stockholm

Lige nu testes en tjeneste af vores Nordic Choice Club-medlemmer, boende på Kungsholmen i Stockholm. De abonnerer på hoteltjenester i deres hjem. De kan få alt fra rengøring til fluffy dyner og puder, luksuriøse badeprodukter og hotelmorgenmad på hoteller i nærheden. De hoteloplevelser, som man ikke kan få derhjemme, får man i steder muligheden for at oplevede der. Morgenmadskuponer, adgang til fitness og rabat på restaurantbesøg kan også være en del af visse pakker.

Det er tydeligt, at dem, der har testet tjenesten, godt kan lide konceptet.

- Dette er en service, vi længe har været på udkig efter, og vi elsker den! At få den dejlige hotelfølelse selv derhjemme er fantastisk, og vi ser så mange fremtidige muligheder med tjenesten , siger -medlem Andrea Dorg.

bathroom-suite-clarion-hotel-stockholm

Tjenesterne, som testes lige nu på Kungsholmen med Clarion Hotel Amaranten som knudepunkt har været uhørt populære er:

- Vi har været forsigtige med at kommunikere dette, da det kun er en testperiode, men det er tydeligt, at jungletrommen har lydt. De steder, vi kunne tilbyde nu i starten, blev hurtigt udfyldt, og ventelisten er lang. Dette har været en succes fra første dag, og jeg håber, at vi snart kan gå ud i større skala , siger Ulf Cato, Clarion Hotel Amarantens administrerende direktør.-

Tanken er at være i stand til at udvide tjenesterne til mad og tøjleverancer, vask, strygning og mere. Alt sammen med det formål at gøre det lettere vores Nordic Choice Club-medlemmer, give dem yderligere fordele og naturligvis være i stand til at tilbyde vores gæster mulighed for at bringe den luksuriøse hotel feel hjem. Projektet har også en klar ambition om at hjælpe med at reducere CO2-fodaftrykket:

Dette er selvfølgelig utroligt dejligt for vores gæster, der får en mere luksuriøs og mere behagelig hverdag til en pris, som alle har råd til, men vi ser også, at dette vil hjælpe folk til at leve et mere bæredygtigt liv. Gennem koordineret transport, bevidste leverandører af mad og produkter og også at tilbyde mad fra hotellets restauranter, reducerer vi ikke kun emissioner, men også madaffald. Gæsterne kan kort og godt sove med god samvittighed, siger Christian Lundéndirector of Future Business på Nordic Choice Hotels.

Welcome home - Hotell feeling

Hvordan fortsættes det?

De, der agerer som testpiloter, bestiller tjenester via en app. Appen er specielt udviklet til netop dette formål og er skabt af opstartsfirmaet L2GO. Efter testpiloten evalueres projektet for at se, om det er noget, der kan rulles ud til flere gæster og medlemmer i fremtiden!

For mere information kontakt:

Christian Lundén, Director of Future Business, +46706668292

Ulf Cato, VD Clarion Hotel Amaranten, +46 76 724 56 80.