Acceptér venligst cookies under dine browserindstillinger og prøv igen.
Vi kunne desværre ikke finde et passende resultat
Velkommen til Københavns vigtigste mødested. Med en unik beliggenhed i Københavns Lufthavn overfor Terminal 3 passer Clarion Hotel Copenhagen Airport lige så godt til konferencer, som til spa og madoplevelser, mens du venter på at din rejse skal begynde.
Vi ville for første gang prøve et nytårsarrangement med hund, og må sige vi havde høje forventninger! Vi rejste med et vennepar, så vi havde booket 2 værelser. Dagen før check-in ville vi ændre chec…
Kære Jonas Tak fordi du har taget dig tid til at give os feedback her, det sætter vi pris på. Det er feedback som din, der gør det muligt for os at forbedre os, og vi vil naturligvis gerne give vores gæster den bedst mulige oplevelse. Du har ret i, at vi kunne vi have været tydeligere i vores kommunikation med dig og de andre få gæster, der sad tilbage i restauranten, inden vi lukkede buffeten. Dertil kommer, at vores personale naturligvis ikke skal pakke mad med hjem ude i buffeten, selvom vi gladeligt giver dem maden med hjem for at begrænse madspild. Den feedback vil vi bestemt tage med os til næste år. Vi vil også være endnu tydeligere omkring at goodiebags og skåle er en gratis, ekstra treat og bestemt ikke noget, man behøver at hente, hvis ikke man ønsker det. Det er udelukkende noget, vi arrangerer for at forkæle vores firbenede gæster lidt ekstra, og vi udleverer dem netop separat for at holde køen til indcheckning så kort som muligt, så man har mulighed for at få sin hund op på værelset hurtigst muligt. Vores erfaring er, at det kan stresse hundene unødigt at vente i lobbyen. Vores erfaring er også, at der kun er meget få gæster, som faktisk opholder sig i restauranten og baren under dronningens tale og omkring midnat, da langt de fleste foretrækker at være på værelserne med deres hunde. Men derfor vil vi alligevel undersøge muligheden for at sætte en skærm op til næste år. Tak for forslaget. I forhold til cocktails, så har jeg talt med vores assisterende restaurantchef, som arbejdede i baren på aftenen. Desværre kan han ikke genkende, at vi skulle have afvist gæster, der ønskede cocktails til midnat. Baren lukkede kl. 01, og i den forbindelse inviterede vi nogle gæster til at fortsætte i skybaren på vores søsterhotel ved siden af, da de havde åbent til kl. 2. Jeg beklager, hvis der har været uklar kommunikation om dette. Endelig, så er jeg ked af, hvis du oplevede oprydningen i morgenmadsrestauranten som forstyrrende. Restauranten havde, som du selv nævner, åbent til kl. 12. Derfor er det nødvendigt at gøre rent løbende og udskifte dele af buffeten, så der også er klar til de gæster, der har valgt at sove længe første januar. Jeg er ked af, at opholdet ikke levede op til forventningerne. Men jeg vil gerne takke dig for din grundige feedback, som jeg tager med til vores evaluering af arrangementet. Med ønsket om et godt nytår, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager
Simpelthen for dårligt hotellet ikke har deres egen parkerings plads, eller som minimum en ellet anden form for prisnedsættelse ved ophold på hotellet. på clarion betaler man 50 kr I timen, eller 350…
Kære Jesper Jeg er ked af, at vores parkeringsfaciliteter ikke levede op til dine forventninger. Desværre er der ikke meget vi kan gøre ved netop denne problemstilling, da al parkering omkring hotellet ejes og drives af Københavns Lufthavn. Dette fremgår også af vores hjemmeside, men jeg vil se på, om vi kan gøre det mere tydeligt. På den positive side, så er der altid rigeligt med parkering omkring hotellet, noget vores gæster generelt sætter pris på. Og er man ikke interesseret i at betale for parkering, så er det også muligt at tage offentlig transport lige til døren. Alt det bedste, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager
Jeg har gennem årene frekventeret hotellet, Clarion, måske særlig som Hilton, som det var før overtagelsen/købet. Det er et dejligt og rummeligt hotel og fungerer som en god mellemstation hjem eller…
Kære Pioneer85980 Mange tak for din feedback, jeg er glad for at du nyder vores hotel og de fysiske rammer. Ift. vores nye bistro, så er jeg ked af at høre, at den ikke lever op til forventningerne. Det er et nyt koncept og feedbacken har generelt været god, men samtidig er det jo feedback som din der også kan være med til at gøre os endnu bedre. Derfor deler jeg den naturligvis med vores restaurantchef. Jeg håber, vi får mulighed for at byde dig velkommen igen snart. Alt det bedste, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager
Dejligt hotel med perfekt placering i forhold til lufthavnen. Hotellet er godt lydisoleret, så selvom man bor få minutter fra lufthavnen bliver man ikke forstyrret af larmen fra flyene. Gode værelse…
Kære emiliemA296GK, Mange tak for din feedback her. Jeg er glad for at læse, at du både bød vores gode placering og store, lydisolerede værelser. Jeg giver din feedback om tv-pakken videre. Alt det bedste, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager
Yderst dårlig behandling og på ingen måder fleksibel eller kundevenligt hotel. Skal til konference med over 60 overnattende deltagere fra kl 9 torsdag til kl 14 fredag. Ankommer som den eneste fra USA…
Kære SusanneG447 Jeg beklager, at det har værer en dårlig start på dit ophold. Tidlig indcheckning er altid mod betaling hos os, det er den politik vi har i Strawberry. Jeg beklager, hvis det ikke har været tydeligt. Har man brug for et værelse i dagtimerne, er det muligt at booke et day room. Alt det bedste, Anitta Petersen, Communications & Marketing Manager
Fejl på e-mailadressen
Du skal acceptere vores vilkår og betingelser
Prøv venligst igen
Som medlem får du vores bedste tilbud og hotelpriser.
Log ind for at se dine bookinger, for at booke værelser med bonuspoint eller firmaaftale eller for at annullere en reservation.
Adgangskodelinket er forkert eller ikke gyldigt længere
Venligst udfyld din e-mailadresse eller medlemsnummer samt adgangskode.
Vent venligst, dine oplysninger bliver tjekket.
Login mislykkedes. Tjek oplysningerne, og prøv igen.
Vi kan sende en ny adgangskode via e-mail eller SMS
Ugyldigt telefonnummer. Forsøg venligst igen.
Ugyldig email. Forsøg venligst igen.
Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.
Bookingkode skal angives
Din bookingkode er tilføjet.
Your session will be ended
Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.