Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Hotel® Aviapolis

Møde hos os

Et eksklusivt, moderne hotel få øjeblikke fra Helsinki Lufthavn.

5 Store mødelokaler
8 Mindre mødelokaler
258 Hotelværelser
250 Stående deltagere
250 Siddende deltagere

Clarion Hotel Aviapolis er et elegant, moderne, konferencefokuseret hotel, der er ideelt placeret til forretningsrejsende og turister. Du kan komme til lufthavnen på to minutter med toget, som kan findes få meter væk på Aviapolis station.

Med 258 værelser og 12 mødelokaler kan vi afholde og arrangere en bred skare events. Vi du besøger os på forretningstur, så sørg for at prøve vores uimodståelige internationalt inspirerede retter i restauranten.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vi kalder vores møde-filosofi for ‘small talk BIG BUSINESS’. Vi ved, at events kan være en udfordring og er her for at hjælpe med at gøre det så succesfuldt som muligt. Lad os klare detaljerne: vores Success Support team hjælper dig til resultater.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi

Ekstra stor

250
247 ㎡
Ekstra stor
28
250
160
91
40
130
250

The View er vores største område. Med plads til op til 260 personer, er det ideelt til store præsentationer, prisoverrækkelser, forelæsninger og små udstillinger. Vi kan skræddersy opstillingen, så alt passer perfekt til dit arrangement og dine krav.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 28 personer
Område for mingel 250 personer
Klasselokale 160 personer
Cabarét seating 91 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 130 personer
Biografopstilling 250 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Papir og kuglepenne
Mikrofon
Flipover
Teleslynge
Whiteboard
Videokonference
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Stor

80
91 ㎡
Stor
24
80
48
42
28
60
72
36

Art 1 og Art 2 kan rumme 60 personer hver, eller vi kan kombinere lokalerne, så der er plads til 120. Adskilt er de ideelle til oplæg eller mere fokuserede seminarer - sammen kan de rumme en konference for et betragteligt publikum.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Område for mingel 80 personer
Klasselokale 48 personer
Cabarét seating 42 personer
Hestesko 28 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 72 personer
Islands 36 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Mikrofon
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Airplay

Mellem

36
33 ㎡
Mellem
16
16
14
36
20

Vores Innovationslokale sigter efter at levere netop dette. Det rummer op til 26 personer, hvilket gør det til et oplagt valg til mindre teams, der skal brainstorme ideer og kaste nye bolde i luften. Der er flipcharts til mind-mapping og noter.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 14 personer
Biografopstilling 36 personer
Islands 20 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Airplay

Lille

14
32 ㎡
Lille
14

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Flipover
Projektorskærm / -lærred
Airplay
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm

Mad og drikke

En konference er ingenting uden noget godt til maven, så vi sørger for, at dine gæster får en mindeværdig middagsoplevelse. Vi arbejder sammen med dig om den menu, der er mest passende - og du kan nyde godt af snacks efter eget valg.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
3.2.8.003 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.