Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Aurora

Møde hos os

Et præmiehotel i hjertet af Tromsø, porten til Arktis.

2 Store mødelokaler
2 Mindre mødelokaler
121 Hotelværelser
0 Stående deltagere
160 Siddende deltagere

Norges arktiske by, Tromsø, ligger afsides, men du er stadig forbundet, takket være Clarion Collection Hotel Auroras bekvemme beliggenhed, state-of-the-art konferencefaciliteter og gratis WiFi. Nordlyset er også helt og aldeles gratis.

Tilføj noget wow ved at tage dit team eller kunder med på en af vores unikke arktiske ture. Vi kan arrangere en tur til verdens nordligste bryggeri, et besøg i den arktiske domkirke eller sightseeing på det fantastiske Fjellheisen plateau.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores 4 fleksible businesslokaler er ideelle til alt fra bestyrelsesmøder og seminarer til foredrag og keynote taler. Vores venlige personale vil hjælpe med at sikre, at de er udstyret med alt, hvad du behøver.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne

Ekstra stor

160
200 ㎡
Ekstra stor
110
40
160

Vores største lokale, Aurora Borealis, har plads til 180 mennesker i teater-stil til store præsentationer. Hvis du har brug for en mere fleksibel ordning, kan lokalet opdeles i to mindre sale, hver med plads til 80 personer.

Kapacitet

Klasselokale 110 personer
Hestesko 40 personer
Biografopstilling 160 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

10
16 ㎡
Lille
10

Der er 3 mindre mødelokaler, der er ideelle til teamdage, brainstorming og workshops. Cassiopeia og Orion kan hver rumme op til 10 personer, mens Vega har plads til 12.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Fra vores morgenbuffet og eftermiddagssnacks til aftensmaden vil vi sørge for, at energiniveauet forbliver høj. Der er også gratis fair trade te og kaffe hele dagen, for at holde alle mætte og fuldt fokuseret på de opgaver, der er på dagsordenen.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Roomservice
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Naturligt lys / dagslys
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
3.2.8.003 26
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.