Vi ses ganske snart på Quality Hotel Winn Göteborg. Her har vi samlet svarene på de oftest stillede spørgsmål, som vores gæster har stillet os. Har du andre spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Parkering
Der er parkering lige uden for hotellets indgang for 110 SEK/nat. Book din parkeringsplads her. Vi har også to handicappladser lige uden for hotellet. Tre ladepladser (14kW) er tilgængelige på bagsiden af hotellet.
Sen indcheckning
For dig, der ikke har forudbetalt din booking, ring gerne til os på +46 31 750 19 00 for at garantere værelset for sen ankomst (efter kl. 16.00). Har du allerede betalt? Giv os gerne en cirka-tid hvornår du forventer at checke ind, så er værelset klart til dig, når du kommer.
Bagageopbevaring
Vi har mulighed for at opbevare din bagage før check-in og efter check-out.
Frit tilgængeligt WiFi
Alle vores værelser og fællesarealer har trådløst internet, der er frit tilgængeligt for vores gæster. Du får adgangskoden i receptionen, men kan også logge på med dit Strawberry-nummer.
Har du glemt noget?
Fik du ikke det hele med, da du pakkede? Intet problem. Vi har givetvis lige det, du står og mangler såsom tandbørster, tandpasta, barbergrej, sysæt, kam, deodorant og læbepomade.
Kontantfrit hotel
Quality Hotel Winn Göteborg er et kontantfrit hotel. For os, der arbejder på hotellet, giver det en mere sikker arbejdsplads, da det mindsker risikoen for røveri og modvirker kriminalitet. Så får vi mere tid til vores gæster. For gæster og besøgende giver det en tryghed gennem en hurtig og sikker betaling. VI tager imod alle sædvanlige betalings- og kreditkort. Kontakt os, hvis du har spørgsmål.
Offentlig transport
Fra centrale Gøteborg kommer du hurtigt og smidig til os på 10 minutter med bus nr. 18 og 19. Holdepladsen hedder Balladgatan, og du finder rutevejledning og betaler din billet lettest gennem Västtrafiks app To Go.