Konference i centrale København | SKT. PETRI
Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

SKT. PETRI København ,  Danmark

Møde hos os

Konferencer og møder på
SKT. PETRI

Tilbage

Et unikt designhotel beliggende i hjertet af Danmarks hovedstad

2 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 288 Hotelværelser 0 Stående deltagere 200 Siddende deltagere

SKT. PETRI er omgivet af butikker og restauranter, hvilket giver gæsterne nøglen til hjertet af København. Med sine mødelokaler med plads til 240 personer, en bar og en restaurant er hotellet det perfekte sted for en forretningsrejse.

Vores unikke designhotel tilbyder gæster en smule luksus i løbet af deres ophold i København. Moderigtigt møblement og topmoderne faciliteter sikrer, at vores gæster får en komfortabel og kreativt inspirerende tid under deres ophold på SKT. PETRI.

 

Med 288 esklusivt møblerede rum kan hver enkelt gæst føle sig omgivet af luksus under opholdet på SKT. PETRI. Hele 55 af hotellets værelser har privat altan og er møbleret i skandinavisk stil med mørkt træ og smukke detaljer. Hotellets gæster kan både nyde værelsernes overdådige komfort såvel som de topmoderne faciliteter, der præger hele hotellet. Med den spritny restaurant, der er inspireret af det urbane Skandinavien, en eklektisk bar og 24-timers room service, er det ikke svært at tro, at dette hotel er en favorit blandt forretningsrejsende.

Hotellet befinder sig i et eksklusivt område af byen, kun et stenkast fra nogle af Københavns mest populære attraktioner. Sankt Petri kirke og Københavns Domkirke befinder sig kun 2 minutters gang fra hotellet, mens Rundetårn kun er 3 minutter væk i den modsatte retning. Hotellets omgivelser er levende med restauranter, spisesteder, cafeer og barer, så gæster vil aldrig mangle et sted at nyde lokal eller international cuisine i deres fritid mellem møderne. Kongens Nytorv er det nærmeste metrostation fra hotellet. Med et ophold her ligger hele København åben.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Hotellets syv premium konferencelokaler og -rum er hver især blevet unikt designet til at give noget ekstra til vores gæster. Hvert rum har adgang til frit WiFi. Rummene kan kombineres eller adskilles individuelt, afhængig af vores gæsters behov.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 200
  • 236 ㎡
  • Ekstra stor
    • 40
    • 120
    • 120
    • 50
    • 200

Center Stage 1 og Center Stage 2 har hver især plads til op til 180 gæster i teateropstilling. Disse store rum kan bruges til præsentationer, workshops og networking events. Rummene er udstyret med moderne konferenceteknologi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 120 personer
Cabarét seating 120 personer
Hestesko 50 personer
Biografopstilling 200 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 100
  • 118 ㎡
  • Stor
    • 20
    • 60
    • 50
    • 24
    • 100

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 60 personer
Cabarét seating 50 personer
Hestesko 24 personer
Biografopstilling 100 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 0
  • 0 ㎡
  • Mellem

Kapacitet

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 8
  • 23 ㎡
  • Lille
    • 8

P1 til P5 er mindre mødelokaler med plads til mellem 10 og 16 personer. To af rummene kommer med bestyrelsesbord, som er perfekt egnet til møder, mens de andre rum kan bruges til præsentationer og workshops.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Varme drikke, inklusiv te og kaffe, bliver serveret under konferencer. Snacks, måltider og andre småretter kan bestilles i forvejen. Delikate private middage med menuer kan også bestilles i hotellets restaurant.

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Videokonference
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
2.550.353.003 21
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.