Konferenceløsninger i Helsinki | Clarion Hotel Helsinki
Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Helsinki Helsinki ,  Finland

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Helsinki

Tilbage

Et moderne højhus-hotel med haveudsigt i Finlands hovedstad.

8 Store mødelokaler 6 Mindre mødelokaler 425 Hotelværelser 900 Stående deltagere 700 Siddende deltagere

Måske du kommer til Clarion Hotel Helsinki for det hypermoderne Makasiini konferencecenter og den gode beliggenhed. Men det er nok de luksuriøse spisemuligheder, udsigten og fritidsfaciliteterne, der vil gøre, at du forelsker dig i denne perle.

God afslapning er aldrig et problem her på vores hotel takket være vores opvarmede rooftoppool, saunaen og vores træningscenter. Smæk fødderne op ved det hyggelige ildsted eller arbejd med vores gratis WIFi i vores afslappede Clarion Living Room.

Vi har de perfekte steder til at slappe af med kollegaerne efter en produktiv dag eller til en fin vinmiddag med en kunde. På restaurant Kitchen & Table imponerer den internationalt anerkendte kok, Marcus Samuelsson, med sine Manhattan-inspirerede smagsoplevelser midt i Helsinki.

Fortsæt samtalen og skab nye relationer over et par drinks i vores betagende Sky Room. Stilfulde omgivelser, kreative cocktails og den smukke, panoramiske udsigt er med til at skabe et af byen mest fantastiske mødesteder.

Vi hjælper dig med at blive klar til den travle dag med vores (gratis) morgenmadsbuffet, som inkluderer friskbagt brød, müsli og æg, præcis som du kan lide dem. Hvis du arbejder til langt ud på natten med din konferencepræsentation, eller du ganske enkelt er vild med morgenmad på sengen, tilbyder vi room service alle døgnets timer.

Hotellet er med sin beliggenhed i det hippe West Harbour område i Helsinki et ideelt udgangspunkt for at gå på opdagelse i byen. Imponer dine kunder eller fejr virksomhedens succes på et af Helsinkis mange fine spisesteder. Eller udforsk Suomenlinna fæstningen, en UNESCO verdensarvs-seværdighed på én af øgruppens øer.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Med 13 mødelokaler i vores historiske, restaurerede varehus og 2 lokaler i vores Skybar på 16. etage med udsigt over byen, har vi alt til et sensationelt event. Dertil kommer vores Success Support team, som hjælper dig med at planlægge hver detalje.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 900
  • 670 ㎡
  • Ekstra stor
    • 80
    • 900
    • 475
    • 334
    • 90
    • 480
    • 700

Eventhallen Bysa 1, 2 og 3 ligger på øverste etage. Med en egen scene, dansegulv og lydudstyr er mulighederne mange. Med et lydsystem i højeste klasse kan du til og med arrangere koncerter.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 80 personer
Bar 900 personer
Klasselokale 475 personer
Cabarét seating 334 personer
Hestesko 90 personer
Runde bord 480 personer
Biografopstilling 700 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 120
  • 150 ㎡
  • Stor
    • 34
    • 80
    • 64
    • 30
    • 120

Skal du holde et kursus for 20 personer eller har du brug for en konferencesal med plads til 120 personer i biografopstilling. Vores store mødelokale har kapacitet for mange forskellige events. Fra begge etager er I tæt på vores terrasse mod havet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 34 personer
Klasselokale 80 personer
Cabarét seating 64 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 120 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 80 ㎡
  • Mellem
    • 28
    • 30
    • 32
    • 27
    • 40
    • 50

Vores mellemstore mødelokaler finder I på både anden og øverste etage i vores konferencecenter Makasiini. Mødelokalerne passer perfekt til alt fra almindelige møder og workshops til forskellige aftenarrangementer og events.

Kapacitet

Så er det Ulappa, der passer! Lokalet passer for lige så godt for møder og workshops som til aftenarrangementer, og er udstyret med et bestyrelsesbord til 16 personer og cocktailbord. Ved mingel af maksimumkapaciteten 60 personer. 

Bestyrelseslokale 28 personer
Klasselokale 30 personer
Cabarét seating 32 personer
Hestesko 27 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 14
  • 40 ㎡
  • Lille
    • 14

Mødelokalet Kraana har et fast bord i klassisk bestyrelsesrumsstil, som passer perfekt for grupper op til 14 personer. Via lobbyen udenfor mødelokalet har I adgang til vores store terrasse lige ved havet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi sørger for, at du får et energifyldt møde med vores standardpakke med morgenkaffe, frokostbuffet og eftermiddagssnack. Der er te og kaffe hele dagen samt isvand og lidt sødt. Spørg til vores opgraderingspakker og hør mere.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Ladestation
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.550.353.003 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.