Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® LT Vilnius ,  Litauen

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel® LT

Tilbage

Comfort Hotel LT er det perfekte sted for business i Vilnius

1 Store mødelokaler 5 Mindre mødelokaler 200 Hotelværelser 100 Stående deltagere 120 Siddende deltagere

Comfort Hotel LT er en af de nyeste hoteller i blomstrende Vilnius og giver komfort væk fra hjemmet. Vi er godt forbundne med lufthavnen med offentlig transport og inden for gåafstand fra Vilnius hovedbanegård – ideelt for forretningsrejsende. 


Med et udvalg af fire konferencelokaler og en af byens bedste restauranter beliggende i hjertet af den smukke litauiske hovedstad kombinerer vores hotel moderne faciliteter med en central beliggenhed, blot en kort gåtur fra den populære Gamle By.

Med 200 stilfulde moderne værelser og konferencefaciliteter med en kapacitet til op til 110 personer kan vi afholde mindre forretningsmøder eller større præsentationer.

Men det handler ikke kun om arbejde her på Comfort Hotel LT. Når du bor hos os, er du perfekt placeret til at udforske alt, hvad byen har at byde på – og der er meget. Når du har fri, kan du besøge den gamle by og nyde byens topattraktioner som Rådhuset og St. Anne kirken, såvel som et fantastisk udvalg af restauranter og pubber.

Vores egen restaurant, Time, byder på stilfuld industriel indretning, berømmede kokke og sæsonbetonede nordiske menuer med lokale råvarer. Beliggende i hotellet er det ideele sted at slappe af efter din arbejdsdag eller til at byde dine kolleger på vin og mad. Sørg for at prøve vores altid populære crème brûlée.

Hold energien oppe under konferencen eller mødet med gratis fair trade te og kaffe, som er til rådighed hele dit ophold. Vores fitnesslokaler har døgnåbent, så du kan træne dagens stress og belastninger væk på løbebåndet eller med håndvægtene. Det er let at geare ned efter en arbejdsdag med sightseeing og træning på Comfort Hotel LT.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi har fire konferencelokaler af forskellig størrelse, så hvad enten det er et større event eller et mindre møde, har vi løsningen. Alle lokaler har air-condition og er udstyrede med projektions- og lydudstyr samt kontorartikler.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Stor

  • 120
  • 104 ㎡
  • Stor
    • 100
    • 40
    • 50
    • 66
    • 48
    • 40
    • 48
    • 120

Vores større lokale, Satisfaction, er 104 m2 og rummer 50-110 personer afhængigt af opstilling. Med en stor projektorskærm, højtalere og talerstand er rummet velegnet til konferencer og seminarer.

Kapacitet

Aula/auditorium 100 personer
Bestyrelseslokale 40 personer
Bar 50 personer
Klasselokale 66 personer
Cabarét seating 48 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 48 personer
Biografopstilling 120 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • TV-skærm

Mellem

  • 50
  • 47 ㎡
  • Mellem
    • 40
    • 20
    • 24
    • 18
    • 20
    • 18
    • 50

Vi tilbyder to lokaler af mellemstørrelse, Respect and Imagine, som har plads til 30-45 personer i auditorie-opsætning eller 20-35 personer i klasseværelses-opsætning. Begge har projektorskærme så de kan bruges til præsentationer og videokonferencer.

Kapacitet

Aula/auditorium 40 personer
Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 24 personer
Cabarét seating 18 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 18 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 26
  • 32 ㎡
  • Lille
    • 20
    • 16
    • 12
    • 12
    • 12
    • 26

Good Vibrations, vores mindre mødelokale, har plads til op til 15 personer. Med et rundt bord er det ideelt til uformelle diskussioner og brainstorming sessioner. Frisk design og masser af naturligt lys hjælper dig til at have det godt.

Kapacitet

Aula/auditorium 20 personer
Klasselokale 16 personer
Cabarét seating 12 personer
Hestesko 12 personer
Runde bord 12 personer
Biografopstilling 26 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • TV-skærm

Mad og drikke

Vores gæster får velkomstte eller –kaffe ved ankomst og til pauserne om morgenen og eftermiddagen, hvor der står varme drikke og kager til rådighed. Vores konferencepakke inkluderer også en lækker treretters frokost og middag fra restauranten.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencelounge

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.