Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Waterfront Ålesund ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Waterfront

Tilbage

Hotel med førsteklasses placering ved vandet i Ålesund

2 Store mødelokaler 5 Mindre mødelokaler 195 Hotelværelser 240 Stående deltagere 240 Siddende deltagere

Placeret i hvad der ofte kaldes Norges smukkeste by er Quality Hotel™ Waterfront ideelt til konferencer og retreats. Med vores lyse og luftige mødelokaler kan du fortsætte med at nyde dagslyset selv når du sidder i konference.

Når appetiten vekkes, står vår hotellrestaurant Aqua Restaurant & Bar klar med delikate retter fra både sjø og land. Her kan du se bølgende skylle i land, eller se kokkene tilberede din a lá carte middag i det åbne køkken.

 

Når solen skinner kan du tage dig et bord på terassen og indtage den berusende udsigt over halvøen.


Baren er stedet at være, hvis du fejrer i stor stil, har gang i lidt brainstorming efter lukketid eller blot vil sludre. Da står vårt Shuffleboard klar for en match. Bliver det ud på de små nattetimer, vil du måske også sætte pris på Lounge 24s døgnservice, hvor natugler altid kan få en snack eller drink. For de af os, hvis ide om afslapning er at svede igennem, er der fitnesslokaler med cardio- og styrkemaskiner åben fra tidlig morgen til sen aften. Eller hvorfor ikke ta byvandringen samtidig med løperunden?

Ofte kaldet Norges smukkeste by, er den charmerende Art Nouveau by Ålesund et vidunderligt sted at gå på opdagelse. Lær alt om byens arkitektur i Jugendstilsenteret Museum. Eller gå alle 418 trin til Aksla udsigtspunkt (eller tag toget) og få den bjergtagende udsigt over byen. Hvad med at tage en klient med til frokost – og den bedste fiskesuppe i byen – i restauranten på toppen?

 

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Kombiner ni fleksible lokaler med plads til 200 personer, de sublime omgivelser og vores team af energiske Quality Meeting Advisers og hvad får du? Et inspirerende og særdeles effektivt sted at lave forretning, dele ideer og networke.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 240
  • 212 ㎡
  • Ekstra stor
    • 40
    • 150
    • 50
    • 240

Akvarietsalen er vores toplokalitet til events af stor skala såsom konferencer og receptioner. Den store sal har højt til loftet og naturligt lys fra tre sider, så det er bekvemt for alle dine 200 gæster.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 150 personer
Hestesko 50 personer
Biografopstilling 240 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 100
  • 0 ㎡
  • Stor
    • 40
    • 70
    • 32
    • 8
    • 100

For større møder, seminarer eller konferencer har vi mødelokalet Tang & Tare tilgængelig på hotellet. Dette lokale har plads til 70 deltagere i klasseværelsesopstilling.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 70 personer
Hestesko 32 personer
Runde bord 8 personer
Biografopstilling 100 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 56 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 40
    • 24
    • 40

Til workshops og præsentationer er vores mellemstore lokaler ideelle med kapacitet fra 18 til 40 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 40 personer
Hestesko 24 personer
Runde bord 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 16
  • 43 ㎡
  • Lille
    • 16
    • 16
    • 14

Hold dit bestyrelsesmøde eller din teambuilding-session i vores mindste lokale, Fjøre, passende til op til 12 personer. Som alle vores lokaler er det udstyret med projektor, kontorartikler og lydsystem.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 14 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi holder alle fuldt ladet op, på toppen og i godt humør med en stadig strøm af gratis te, kaffe, frugt, kiks, popcorn og is. Vores køkken kan levere alt fra sandwiches til en gallamiddag – spørg blot en medarbejder.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.561.357.000 23
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.