Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Havnekontoret Bergen ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Havnekontoret

Tilbage

Et charmerende hotel på kajen i en af byens historiske bygninger

0 Store mødelokaler 2 Mindre mødelokaler 116 Hotelværelser 0 Stående deltagere 36 Siddende deltagere

En eksklusiv mulighed for et ophold på Bryggen, et af Norges Verdensarvssteder. Her kan gæster nyde det uforlignelige view ud over floden, let adgang til restauranter og butikker såvel som state-of-the-art konference faciliteter.

Clarion Collection Hotel Havnekontoret er populært blandt handelsrejsende takket være den unikke placering og umiskendelige charme. Byens attraktioner så som Fisketorget og Bergens akvarium ligger tæt på hotellet.

Det fascinerende område, som hotellet er beliggende i, glimrer med sin historie og kulturelle tilbud, som gæster kan nyde godt af i pauserne under deres forretningsophold. Med Clarion Collection Hotel® Havnekontoret som base kan gæster glæde sig ved at smage lokale lækkerier i cafeer og restauranter eller opleve byens fantastiske arkitektur langs floden.

Inde i den historiske bygning ligger hotellets restaurant, hvor der servers morgenmadsbuffet, eftermiddagste og -kaffe og aftensmåltider. Den charmerende restaurant er på mange måder hotellets mødested, altid fuld af liv med mennesker, der smager på Norge. Hotellet er også hjem for et fitnesstudio og et relax area, hvor gæster kan røre sig på løbebåndet eller slappe af i saunaen efter en lang mødedag. Nogle gæster foretrækker måske at koble af med en drink eller to, og i lobbyen finder man en bar, der er meget frekventeret af både gæster og lokale.

Der er masser at se i gåafstand fra hotellet, blandt andet Schøtstuene, Hanseatic Assembly Rooms, Mariakirken, Hanseviertel Bryggen og Hansamuseet. Alle disse seværdigheder befinder sig inden for 15 minutters gåafstand fra hotellet og giver et godt indblik i Bergens kulturhistorie – bør ikke undlades i pauserne mellem møderne.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Det charmerende hotel i hjertet af Bryggen har to møderum, som kan bruges til forretningskonferencer. Begge rum har PC projektor, adgang til WiFi og et kvalitetslydsystem. Andet udstyr kan bestilles på forhånd.

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
Se al hotelinformation

Mellem

  • 36
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 30
    • 20
    • 36

Vågen er det største af de to rum og har plads til 36 personer i biografopsætning og 30 personer i klasseværelsesopsætning. Rummet kan bruges til præsentationer, workshops og networking events.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 36 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 0 ㎡
  • Lille
    • 10

Havnekontoret er et lille mødelokale med plads til 10 personer rundt om et bestyrelsesbord. Rummet kan bruges til mindre præsentationer, workshops, bestyrelsesmøder og interviews. Skriveredskaber og papir findes i rummet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Morgenmad, frokost, eftermiddagskaffe og lækre aftensmåltider bliver serveret i hotellets restaurant. Særarrangementer kan arrangeres, så gæster får tilbudt snacks, herunder frugt og popcorn samt varme drikke i løbet af konferencen.

  • Kaffe & te
  • Allergivenlig mad
  • Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Bar
  • Frokost
  • Middag
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Konference
  • Lille møde
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.