Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Union Brygge Drammen ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Union Brygge

Tilbage

Moderne og komfortabelt hotel ved Drammenfloden

1 Store mødelokaler 2 Mindre mødelokaler 140 Hotelværelser 300 Stående deltagere 80 Siddende deltagere

Planlægger du et forretningsmøde i Drammen centrum er Comfort Hotel® Union Brygge det rigtige valg. Med 140 værelser og 3 konferencelokaler til op til 80 personer kan vi nemt huse små til mellemstore forretningsevents.

Comfort Hotel Union Brygge tilbyder masser af måder at geare ned i din fritid. Nyd fyraftensdrinks i lobbybaren efterfulgt af en lækker middag på Små Kokker. Er du til træning kan du give den gas i vores fitnesslokaler. 

Takket være vores placering i centrum kan du også lære den smukke Drammen by lidt bedre at kende. Mellem de store forretningsmøder kan du tage på eventyr til Drammen Skicenter, Bragernes Torg – et af de største torve i Europa – eller i Union Scene området, som er pakket med live events og koncerter. Der er et rigt udvalg af attraktioner i Drammen, så du behøver ikke at kede dig.

På Comfort Hotel Union Brygge får du gratis økologisk og fair trade kaffe og te døgnet rundt. Der er også gratis WiFi på hele hotellet. Efter en lang arbejdsuge har vi alle brug for lidt ekstra søvn i weekenden. Derfor tilbyder vi “Lazy Sunday”, så hvis du checker ud en søndag, kan du vente helt til kl. 18. Du kan roligt sove lidt længere – vi serverer morgenmad til kl. 12 om søndagen. Du har fortjent det.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi tilbyder tre veludstyrede konferencelokaler af forskellig størrelser med aircondition til at huse dit forretningsevent. Vi kan også tilbyde eventområdet i vores store og åbne lobby, hvor der er plads til op til 250 personer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Mikrofon
Se al hotelinformation

Stor

  • 80
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 30
    • 60
    • 32
    • 36
    • 80

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 60 personer
Hestesko 32 personer
Runde bord 36 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 20
  • 90 ㎡
  • Mellem
    • 20

Vores mellemstore mødelokale, Zeppelin, har plads til op til 80 personer og pakken inkluderer PC projektor, AV-udstyr, aircondition, blokke, blyanter og gratis WiFi, så du har alt, hvad du behøver, til et let og bekvemt møde.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 20
  • 55 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 16
    • 12
    • 20

Vores mindre mødelokaler, H2H og The River, har plads til 15 og 18 personer. Med stilrig indretning og den seneste teknologi er disse lokaler ideelle til eksempelvis bestyrelsesmøder, brainstorming-sessioner og telekonferencer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 12 personer
Biografopstilling 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi vil gerne holde dig frisk og klar, så alle konferencegæster hos Comfort Hotel Union Brygge har adgang til gratis fair trade te og kaffe dagen lang. Vi kan også arrangere frokost og middag til konferencegæster, så bare giv os besked.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Teleslynge
    • Videokonference
    • Whiteboard
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Banketmiddag
    • Kick-off
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Konferencelounge
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.366.000 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.