Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Fredrikstad Fredrikstad ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Fredrikstad

Tilbage

Sofistikeret og indbydende hotel i centrum af Fredrikstad

2 Store mødelokaler 18 Mindre mødelokaler 172 Hotelværelser 200 Stående deltagere 300 Siddende deltagere

Det centralt beliggende Quality Hotel™ Fredrikstad ligger kun 5 minutters gang fra busterminalen - hvor du kan tage lufthavnsbussen til både Oslo Lufthavn, Gardermoen og Oslo centrum - og 10 minutters gang fra togstationen.

Vores kombination af slående skandinavisk indretning og bekvemme faciliteter gør os til et indbydende og sofistikeret miljø til din virksomhedsbegivenhed. Vi har 14 mødelokaler med en kapacitet på 450 personer, alle udstyret med den nyeste teknologi.

Vores støttende personale er klar til at hjælpe dig med alt fra forberedelse og logistik til implementering. Vi sørger for detaljerne, så du kan fokusere på den større helhed. Med gratis WiFi i alle fællesområder og lokaler kan du arbejde hvor som helst, og når det passer dig.

Når arbejdsdagen er slut, kan du besøge vores stueetage og restauranten, hvor du kan nyde fin rustik madlavning med et hjemmelavet touch i en afslappet atmosfære. Vi serverer også et fremragende udvalg af øl, vin og andre drikkevarer i vores trofaste hotelbar til at hjælpe dig med at slå benene op og slappe af. Vi stræber efter at beskytte miljøet ved at udelukke palmeolie fra alle vores fødevarer.

Hvis du gerne vil udforske det lokale område i din fritid, bør du tage forbi Den Blå Grotte, Fredrikstad kulturelle centrum. Året rundt har de en vifte af teaterproduktioner, balletter og koncerter. Gå en tur gennem de brostensbelagte gader og maleriske gyder i Fredrikstads charmerende 15. århundrede gamle bydel og opsug seværdighederne i denne gamle by, i Fredrikstad sentrum er det ferger som enkelt tar deg mellom hotellet og denne sjarmerende delen av byen.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vi har 14 moderne lokaler, der rummer op til 450 personer og kan skræddersy faciliteterne til at passe perfekt til dine behov. Vi tilbyder også en bred vifte af spændende og mindeværdige team-aktiviteter med vores partnere SYD:VENT på Oslo fjorden.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 300
  • 390 ㎡
  • Ekstra stor
    • 36
    • 36
    • 200
    • 300

Vores største lokale er festsalen, som kan rumme 250 gæster. Det har al den nyeste teknologi og kan opdeles i tre separate lokaler - hvilket gør det til det perfekte område for en alsidig konference eller begivenhed, der kræver flere afdelinger.

Kapacitet

Hvis du har brug for det, kan vi give adgang til Den Blå Grotte kulturcenter ved siden af. Centret har plads til op til 500 personer og er ideel til større virksomhedsbegivenheder og banketter, der kan kræve lidt ekstra plads.

Bestyrelseslokale 36 personer
Hestesko 36 personer
Runde bord 200 personer
Biografopstilling 300 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 60
  • 100 ㎡
  • Stor
    • 22
    • 26
    • 50
    • 60

Vores andre rum kan kombineres så de passer til en bred vifte af events og rummer fra 80 til 280. Faciliteterne inkluderer projektor, whiteboard, notesblokke, kuglepenne og gratis WiFi med mulighed for at installere din egen teknologi eller tekniker.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 22 personer
Hestesko 26 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 32
  • 50 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 24
    • 16
    • 30
    • 32

Vores mellemstore mødelokaler passer perfekt til de små og mellemstore aften- og dagsmøder. Der er plads til op til 24 personer i klasseværelsesopsætning, og lokalerne egner sig godt til U-bord og bestyrelsesopsætning.

Kapacitet

Du har adgang til projektor, lærred, whiteboard og flipover. 

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 24 personer
Hestesko 16 personer
Runde bord 30 personer
Biografopstilling 32 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 8
  • 35 ㎡
  • Lille
    • 8

Vores mindste mødelokaler passer som grupperum, og til de små bestyrelsesmøder. Bestyrelsesopsætning er mest normalt for disse lokaler, som kan rumme op til 8 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi er stolte af at bruge lokalt producerede og miljøvenlige råvarer i vores mad. Vågn op til en lækker morgenbuffet, nyd godt af gratis te og kaffe hele dagen og vælg mellem en to- eller tre-retters konferencemenu.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Indendørs pool
  • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Projektledere / kontaktperson
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
2.566.102.004 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.