Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Grand, Gjøvik Gjøvik ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Grand, Gjøvik

Tilbage

Et charmerende hotel beliggende i Gjøviks smukkeste bygning.

1 Store mødelokaler 5 Mindre mødelokaler 90 Hotelværelser 130 Stående deltagere 130 Siddende deltagere

Clarion Collection Hotel Grand, Gjøvik ligger centralt omgivet af restauranter og butikker og kun et stenkast væk fra Norges største sø, Mjøsa. Her kan gæsterne nyde topkonferencefaciliteter i naturskønne omgivelser.

Med rige historiske omgivelser, gode konferencefaciliteter, to-retters frokostpakker og forfriskninger hele dagen har Clarion Collection Hotel Grand, Gjøvik alt, hvad du behøver for en nem og succesfuld virksomhedsbegivenhed i Gjøvik.

Vores hotel ligger i byens ældste bygning og er fyldt med historie og charme. Dette, sammen med de fuldt udstyrede konferencefaciliteter, gør det til et fantastisk valg for en forretningsrejse med et unikt twist.

Alle vores forretningsrejsende kan nyde et gratis aftenmåltid for slappe af efter en dag med møder. Der er en række andre restauranter i lokalområdet, som serverer traditionelle retter samt internationale køkkener. De kan alle let nås til fods. Gæsterne kan gå ned til floden for at nyde en drink eller et måltid på Havnepubben, en populær bar og grill, der er perfekt til afslapning efter en hård dags arbejde.

I den modsatte retning fra floden ligger Vitensenteret Innlandet, der er et fantastisk science-museum, som kun er et par minutters gang fra hotellet. Gæsterne kan gå herned på deres fridag fra møder og konferencer. Gjøvik togstationen er også en kort gåtur fra hotellet, lige ved floden og forbinder gæsterne til resten af byen.

Efter en dag eller aften med udforskning af byen, kan gæsterne nyde en drink i hotellets lobbybar, der er et charmerende og afslappende område, hvor dagens stress vil smelte væk.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

4 konference- og mødelokaler ligger i den historiske bygning på Clarion Collection Hotel Grand, Gjøvik, hvor historien inspirerer fantasien. Hvert værelse er udstyret med et godt lydsystem og PC-projektor. Adgang til WiFi er tilgængelig.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Stor

  • 150
  • 0 ㎡
  • Stor
    • 60
    • 130
    • 90
    • 150

Grandsalen er den største af alle vores mødelokaler med plads til op til 180 gæster i biografopsætning. Dette rum kan bruges til præsentationer, shows, netværksarrangementer og større workshops.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 60 personer
Klasselokale 130 personer
Hestesko 90 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 70
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 25
    • 60
    • 50
    • 70

Kaufelt er et af vores mellemstore mødelokaler med plads til op til 50 gæster i biografopsætning. For mindre grupper kan sæderne arrangeres i en hestesko med plads til op til 20 gæster ad gangen. Begge rum kan være vært for bestyrelsesmøder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 25 personer
Klasselokale 60 personer
Hestesko 50 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 30
  • 20 ㎡
  • Lille
    • 15
    • 20
    • 15
    • 30

Kapacitet

Bestyrelseslokale 15 personer
Klasselokale 20 personer
Hestesko 15 personer
Biografopstilling 30 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Dagpakker kan bookes til konferencer, herunder et to-retters frokostmåltid samt varme drikke og frugt i pauserne. Morgenmad, eftermiddagssnack og et aftenmåltid er alt gratis under et ophold på vores varme, komfortable hotel.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Allergivenlig mad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Vaskeservice
  • Indendørs pool
  • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Sunde snacks
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Vegetariske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Teleslynge
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Egen tekniker
2.566.102.004 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.