Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Astoria

Møde hos os

Et unikt hotel blot en time fra Oslos Gardermoen Airport

1 Store mødelokaler
3 Mindre mødelokaler
135 Hotelværelser
70 Stående deltagere
70 Siddende deltagere

Med 135 værelser og konferencefaciliteter, der kan rumme op til 70 gæster er Clarion Collection Hotel Astoria en fantastisk base for konferencer, som også giver gæsterne adgang til kultur takket være den uforlignelige, centrale beliggenhed.

Gæster kan nyde godt af den ekstraordinære service på Clarion Collection Hotel Astoria, komplementerende eftermiddagssnacks og aftensmåltider, adgang til gratis WiFi, fremragende konferencefaciliteter og ekstremt komfortable hotelværelser.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

The Clarion Collection Hotel Astoria har fire forskellige mødelokaler, som kan bruges til konferencer, præsentationer, møder og workshops. Samtlige lokaler har adgang til gratis WiFi og er udstyret med PC projector og lydsystem af høj kvalitet.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Large meeting room

70
75 ㎡
Stor
30
55
35
50
70

Odden er det største af vores fire områder med plads til op til 70 gæster i biografopstilling og op til 55 gæster i klasseværelsesopstilling. Dette store område kan bruges til præsentationer og workshops og kan mørklægges om nødvendigt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 55 personer
Hestesko 35 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mellem

40
45 ㎡
Mellem
20
35
20
40

Koigen og Visa er hotellets mellemstore mødelokaler med plads til 40 og 25 personer afhængigt af opstilling. Begge lokaler kan er naturligt belyst men kan mørklægges. Kuglepenne og notesblokke er til rådighed, så ideerne kan få lov at blomstre.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 35 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Flipover
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

25
30 ㎡
Lille
14
18
25

Holmen er vores mindste mødelokale og er designet til bestyrelsesmøder og interviews. Lokalet kan på behageligvis indrettes til 12 personer om et bord. Der er whiteboard, som gæsterne kan bruge, og blokke og kuglepenne er til rådighed.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer
Klasselokale 18 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Morgenmadsbuffet, eftermiddagssnack og aftenmåltid er inkluderet i konferencepakkerne. Varme drikke og snacks, herunder sunde alternativer såsom frugt og popcorn, kan arrangeres til at holde energiniveauet oppe hos gæsterne i pausen.

Kaffe & te
Allergivenlig mad
Morgenmad
Frokost

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Bar
  • Middag
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
  • Lille møde
  • Produktlancering
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
    • Bestyrelsesmøde
    • Bryllup
    • Dagsmøde
    • Julefrokost
    • Kursus
    • Messe
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
3.2.8.003 23
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.