Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Astoria Hamar ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Astoria

Tilbage

Et unikt hotel blot en time fra Oslos Gardermoen Airport

1 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 135 Hotelværelser 70 Stående deltagere 70 Siddende deltagere

Med 135 værelser og konferencefaciliteter, der kan rumme op til 70 gæster er Clarion Collection Hotel Astoria en fantastisk base for konferencer, som også giver gæsterne adgang til kultur takket være den uforlignelige, centrale beliggenhed.

Gæster kan nyde godt af den ekstraordinære service på Clarion Collection Hotel Astoria, komplementerende eftermiddagssnacks og aftensmåltider, adgang til gratis WiFi, fremragende konferencefaciliteter og ekstremt komfortable hotelværelser.

Vi serverer en sund og økologisk morgenmadsbuffet hver morgen, som vores gæster kan nyde og tanke op på, før de starter en lang dag med møder og udforskning af Hamar. Hvis gæsterne bliver småsultne, tilbydes der frugt hele dagen, og der serveres eftermiddagssnacks sammen med te og kaffe. En række lækre aftenmåltider serveres desuden i vores indbydende restaurant.

Selvom hotellet har nærmest alt, en gæst kunne drømme om, er lokalområdet uden tvivl værd at udforske i fritiden mellem møderne. Der ligger en række restauranter, cafeer, pubs og barer inden for gåafstand. Også Kogien Park ligger en kort gåtur fra hotellet. Denne populære park kommer til live, når venner mødes efter arbejde for at hygge sig og nyde udsigten over floden. Mange løbere vælger at træne her omkring, så de kan nyde sceneriet, mens de løber langs floden. Til gæster, der ikke kan rejse uden deres løbesko, hjælper vores receptionister gerne med løberuter.

Galleri EKG AS ligger mellem hotellet og parken, og er et skønt lille sted at stoppe på vej til floden. Kunstgalleriet hylder både lokale og internationale kunstnere og er klart et besøg værd, hvis gæsterne kan finde et hul i arbejdskalenderen.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

The Clarion Collection Hotel Astoria har fire forskellige mødelokaler, som kan bruges til konferencer, præsentationer, møder og workshops. Samtlige lokaler har adgang til gratis WiFi og er udstyret med PC projector og lydsystem af høj kvalitet.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Large meeting room

  • 70
  • 75 ㎡
  • Stor
    • 30
    • 55
    • 35
    • 50
    • 70

Odden er det største af vores fire områder med plads til op til 70 gæster i biografopstilling og op til 55 gæster i klasseværelsesopstilling. Dette store område kan bruges til præsentationer og workshops og kan mørklægges om nødvendigt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 55 personer
Hestesko 35 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 45 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 35
    • 20
    • 40

Koigen og Visa er hotellets mellemstore mødelokaler med plads til 40 og 25 personer afhængigt af opstilling. Begge lokaler kan er naturligt belyst men kan mørklægges. Kuglepenne og notesblokke er til rådighed, så ideerne kan få lov at blomstre.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 35 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 25
  • 30 ㎡
  • Lille
    • 14
    • 18
    • 25

Holmen er vores mindste mødelokale og er designet til bestyrelsesmøder og interviews. Lokalet kan på behageligvis indrettes til 12 personer om et bord. Der er whiteboard, som gæsterne kan bruge, og blokke og kuglepenne er til rådighed.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer
Klasselokale 18 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Morgenmadsbuffet, eftermiddagssnack og aftenmåltid er inkluderet i konferencepakkerne. Varme drikke og snacks, herunder sunde alternativer såsom frugt og popcorn, kan arrangeres til at holde energiniveauet oppe hos gæsterne i pausen.

  • Kaffe & te
  • Allergivenlig mad
  • Morgenmad
  • Frokost

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Bar
  • Middag
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
  • Lille møde
  • Produktlancering
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
    • Bestyrelsesmøde
    • Bryllup
    • Dagsmøde
    • Julefrokost
    • Kursus
    • Messe
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.374.001 27
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.