Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Skjærgården Langesund ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Skjærgården

Tilbage

Forretningshotel med den smukkeste naturbeliggenhed i Langesund

2 Store mødelokaler 15 Mindre mødelokaler 161 Hotelværelser 500 Stående deltagere 350 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Skjærgården er en perle for forretningsrejsende beliggende i Langesund øgruppen. Det nærmeste offentlige busstoppested er blot 200 meter væk, mens togstationerne Porsgrunn og Skien hver ligger 40 minutter væk med taxa.

Vores møde- og konferencelokaler har plads til op til 300 deltagere med 10 rum i alverdens forskellige størrelser. Gratis WiFi er tilgængeligt på hele hotellet, så du kan slå dig ned med din bærbare computer lige, hvor du har lyst.

Vi har for nyligt renoveret vores fællesområder, herunder vores 24-timers lounge og baren, for at give en varm og indbydende udstråling. Vores nye solterrasse og mole lader dig suge udsigten til dig i stille omgivelser. Når arbejdsdagen er ovre, kan du forkæle dig selv med lækker mad af lokale råvarer i vores populære restaurant og derefter en velfortjent drink i vores bar, som har åbent til klokken 01 (02 i weekenderne).

Nr1Fitness træningscenter ligger belejligt lige ved siden af, så du kan holde dine træningsrutiner ved lige. Gæster kan motionere gratis her, eller alene eller på et af vores hold.

Børn er altid velkomne hos os på Quality Hotel Skjærgården. Hvis du tager familien med forretningsrejse, har vi masser af forkælelser til både store og små: vores famøse Badeparken. Denne vandpark er pakket med sjov og har både vandfald, rutsjebaner, pools i alverdens størrelser og sågar havudsigt. Det er hele 4000 m2 med en vandtemperatur på 31˚C hele året, hvilket gør det til det perfekte sted at slappe af med familien i din fritid. Entré er gratis for vores hotelgæster.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

På Quality Hotel Skjærgården elsker vi at gøre tingene nemmere for dig, og vi kan arrangere alt fra intime møder til store events for op til 350 personer. Vores faciliteter kan tilpasses eller kombineres, så de passer perfekt til dine behov.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 350
  • 300 ㎡
  • Ekstra stor
    • 300
    • 120
    • 200
    • 350

Vores største konferencerum har plads til 300 gæster. Det er muligt at arrangere pladserne, så de passer til dit arrangement - for eksempel hestesko, teateropstiling eller små borde. Lokalet er ventileret, lyst og moderne med et professionelt look.

Kapacitet

Foruden vores største konferencelokale har vi andre rum, der skal kombineres for at skabe den perfekte størrelse til dit team. Admiralen og Kommandøren kan eksempelvis rumme 100 gæster hver, og 220 når de kombineres - vi skaber plads, der passer dig.

Klasselokale 300 personer
Hestesko 120 personer
Runde bord 200 personer
Biografopstilling 350 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 120
  • 220 ㎡
  • Stor
    • 40
    • 80
    • 40
    • 60
    • 120

Foruden vores største konferencelokale har vi andre rum, der skal kombineres for at skabe den perfekte størrelse til dit team. Admiralen og Kommandøren kan eksempelvis rumme 100 gæster hver, og 220 når de kombineres - vi skaber plads, der passer dig.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 80 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 120 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 100 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 30
    • 20
    • 50

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 15
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 10
    • 10
    • 15

Til forretningsbehov på et mindre niveau kan vi anbefale et af vores mødelokaler. Der er ti at vælge i mellem, hver med plads til ti personer i simple, indbydende omgivelser, som er ideelle for mere udvalgte grupper.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 10 personer
Hestesko 10 personer
Biografopstilling 15 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vores kok på Quality Hotel Skjærgården bruger sæsonens råvarer fra lokalområdet for at sikre, at vores mad er sund og lækker. Aftensmad serveres á la carte i løbet af ugen med muligheder såsom tapas og hjemmelavet pizza.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.566.102.004 21
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.