Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Alexandra Molde ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Alexandra

Tilbage

Konferencehotel midt i centrale Molde

3 Store mødelokaler 7 Mindre mødelokaler 165 Hotelværelser 350 Stående deltagere 350 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Alexandra ligger i Molde centrum, tæt på lokale kulturelle attraktioner og seværdigheder. Hotellet har 14 mødelokaler, der kan bruges til konferencer, events, kick-offer og bestyrelsesmøder.

Her på Quality Hotel Alexandra serveres morgenmad, frokost og middag for alle konferencegæster i vores stilfulde og traditionelle saloner. Hele aftenen serveres der også à la carte i restauranterne.

Book vores traditionel stilsaloner til særlige begivenheder. Både angivne måltider og à la carte-retter kan serveres her. Hvis sport er noget for dig, så kan du kan du tage over til Sports pub 1911, hvor de fleste mennesker går hen for at følge med i de store fodboldkampe og andre sportsgrene. Denne pub er også hvor Molde FK supporter klub Tornekrattet hænger ud, så det kan blive ganske livligt - et fantastisk sted at få tømt ud for lidt krudt og damp. For noget lidt mere afslappende, kan du finde et godt sted at samles efter middag til en drink eller to med kolleger og venner.

ClubAlex er hotellets fitnessrum, som du kan få adgang til via receptionen. For de, der leder efter udendørs motions, er der en række smukke vandreture og vandrestier i nærheden. Moldemarka er et rekreativt område lige rundt om hjørnet, også for de, der ønsker at vandre op ad Moldebakker for en enestående udsigt. Tag dit kamera med - det er et must. Molde Katedral ligger blot 10 minutters gang fra hotellet og er et besøg værd. Romsdalmuseet ligger 15 minutters gang fra hotellet og viser Romsdal kunst og historie.

Læs mindre
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 350
  • 360 ㎡
  • Ekstra stor
    • 250
    • 200
    • 250
    • 350

Kapacitet

Klasselokale 250 personer
Cabarét seating 200 personer
Runde bord 250 personer
Biografopstilling 350 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 240 ㎡
  • Stor
    • 130
    • 150

Kapacitet

Klasselokale 130 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 70
  • 80 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 48
    • 30
    • 70

Vores mellemstore mødelokaler har plads til op til 48 personer i klasseværelsesopstilling.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 48 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Papir og kuglepenne
  • Airplay

Lille

  • 20
  • 47 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 15
    • 12
    • 20

Arranger bestyrelsesmøder eller teambuilding-møder i vores mindre lokaler, som rummer op til 10 personer. Ligesom alle vores lokaler, er også dette udstyret med projektor, skrivemateriale og lydsystem.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 15 personer
Hestesko 12 personer
Biografopstilling 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad & drikke

Konferencemad og snacks er tilgængeligt for vores gæster hele dagen. Te, kaffe, frugt, popcorn og softice er en del af konferencepakken, som vi tilbyder. Vores kendte konferencefrokost serveres som buffet eller to-retters.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Ikke medlem? Få op til 25% i velkomstrabat

Ikke medlem? Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få et velkomsttilbud på op til 25% rabat

Nej tak!

Prøv venligst igen

Ikke medlem? Få op til 25% i velkomstrabat
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.352.005 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.