Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Airport Hotel Gardermoen Jessheim ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Airport Hotel Gardermoen

Tilbage

Afslappende og imødekommende hotel tæt på Gardermoen Lufthavn

6 Store mødelokaler 15 Mindre mødelokaler 455 Hotelværelser 800 Stående deltagere 630 Siddende deltagere

Quality Airport Hotel Gardermoen er et fullservice konferencehotel midt i naturen - kun 8 minutter fra Oslo Lufthavn Gardermoen.

Hotellet er totalrenoveret og bygget til med 7000 nye m2. Dette inkluderer topmoderne konferencefaciliteter med 500m2 udstillingsområde og en kongreshal på hele 700m2, 7 meter taghøjde og plads til 800 personer siddende. Vi kan tilbyde 455 delikate værelser i skandinavisk stil, som byder ind til ro og afslapning. Tag et spil shuffleboard i vores splitternye bar, nyd en bedre middag i Brasserie X eller gå en tur på de fine stier i skoven lige udenfor hotellet.

Udover dette har hotellet også store grønne områder uden naboer og indsyn, som bliver brugt både sommer og vinter. Her kan vi arrangere alt fra grillfester og ølfestivaler til teambuildingaktiviteter og udstillinger. Kun fantasien sætter grænser for, hvad vi kan hjælpe dig med. 

Vores beliggenhed er perfekt til konferencer. Med kun 45 km til Oslo centrum og 8 minutter med shuttlebus til Oslo Lufthavn Gardermoen, er hotellet det perfekte mødepunkt. Skoven er vores nærmeste nabo med fine stier til både cykel- og løbeture, hvor du kan tømme hovedet efter en lang dag. Quality Airport Hotel Gardermoen kan med andre ord tilbyde meget mere end kun kort afstand til lufthavnen!

Hos Quality Airport Hotel Gardermoen har du adgang til gratis wifi på hele hotellet. Vi tilbyder også snack og drinks i løbet af dagen i Lounge 24. Hver morgen serverer vi vores lækre morgenmadsbuffet med et udvalg af økologiske og sunde alternativer på menuen. Der er gratis kaffe til alle gæster hele dagen for at holde dig og dine kolleger friske. Og vi kan også tilbyde vaskeservice mandag til fredag. Du skal blot aflevere dit vasketøj før kl. 10 i receptionen, så får du det tilbage kl. 18 samme dag med en duft og en friskhed som vinden over en gletsjer.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi vil være en arena for alt fra små møder til store konferencer på op til 800 personer i vores største sal.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 800
  • 630 ㎡
  • Ekstra stor
    • 620
    • 620
    • 800

Kapacitet

Klasselokale 620 personer
Runde bord 620 personer
Biografopstilling 800 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge

Stor

  • 100
  • 130 ㎡
  • Stor
    • 85
    • 34
    • 64
    • 100

Kapacitet

Klasselokale 85 personer
Hestesko 34 personer
Runde bord 64 personer
Biografopstilling 100 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge

Mellem

  • 90
  • 106 ㎡
  • Mellem
    • 32
    • 64
    • 42
    • 48
    • 90

Idunn og Ullr er vores mellemstore mødelokaler, der passer perfekt til alt fra kurser, interviews og workshops. I lokalerne finder du alt udstyr, du har brug for til præsentationer, f.eks. projektor og lærred, trådløs opkoblingsmuligheder og HDMI.

Kapacitet

Disse lokaler findes også på 1. etage i nærheden af lobbyen, baren og ikke mindst popcorn- og softicen. Lokalerne har store vinduer, og flere har en inspirerende skovudsigt.

Bestyrelseslokale 32 personer
Klasselokale 64 personer
Hestesko 42 personer
Runde bord 48 personer
Biografopstilling 90 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • TV-skærm

Lille

  • 49
  • 50 ㎡
  • Lille
    • 24
    • 34
    • 28
    • 49

Blandt vores 14 mødelokaler findes 2 stilfulde VIP-bestyrelseslokaler med smarte løsninger, der gør sit for at mødet bliver supereffektivt. Resterende gruppelokaler er perfekt for møder, workshops eller interviews.

Kapacitet

Diee mødelokaler ligger på 1. etage, lige i nærheden af egen pausebuffet med popcorn og andet, du kan fylde energien op med. Derudover er receptionen og baren også tæt på. Nogle af lokalerne har PC-projektor.

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 34 personer
Hestesko 28 personer
Biografopstilling 49 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon

Mad og drikke

På Quality Airport Hotel Gardermoen tilbyder vi gratis te, kaffe, popcorn, frugt og is til alle vores gæster. Vi tilbyder også dagspakker som inkluderer frokost, middag og en treretters menu og en full-board pakke som også inkluderer morgenmad.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Wi-Fi
    • Videokonference
    • Whiteboard
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.