Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Bastion Oslo ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Bastion

Tilbage

Et charmerende hotel midt i et pulserende Oslo centrum

1 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 99 Hotelværelser 40 Stående deltagere 60 Siddende deltagere

Clarion Collection Hotel Bastion tilbyder en indbydende og kultiveret oase for forretningsrejsende. Med nemme transportforbindelser, elegant interiør og førsteklasses konferencefaciliteter giver vi vores gæster et hjem væk fra hjemmet.

Udforsk det bedste, Oslo har at tilbyde, under opholdet på Clarion Collection Hotel Bastion. Vi er gode til at kræse om de forretningsrejsende, der kræver den højeste kvalitet af bekvemmeligheder - uden at glemme vigtigheden af fritid.

At være på ophold hos os på Clarion Collection Hotel Bastion er at træde ind i en unik atmosfære med en utrolig førsteklasses service. Inspireret af de skønne og glamourøse britiske boutique-hoteller har vi et stilfuld og luftigt interiør over det hele. Vores centrale beliggenhed placerer os kun 5 minutters gang fra metro, bus og sporvogn, og omkring 45 minutters kørsel fra Sandefjord, Moss og Oslo lufthavne. Vi tilbyder et fuldt udstyret konferencested, der kan rumme op til 70 gæster, sammen med gratis WiFi og forfriskninger. Derudover kan vores fritidsfaciliteter og restaurant afrunde din guld-standard rejseoplevelse.

Efter en lang dag kan du bruge den sidste energi på at dampe igennem i vores fitnessrum. Adgang gives uden ekstra omkostning for vores gæster, og der er håndvægte, løbebånd og yogamåtter som du kan bruge. Hvis du gerne vil slappe af, giver vores sauna dig plads til at trække vejret og føle dig fornyet. Alternativt tilbyder vores by mange parker og grønne områder med rige muligheder for vandreture, cykling og sejlsport. Dette kan hjælpe på at lette sindet og maksimere din kreativitet.

Vores kosmopolitiske beliggenhed giver dig mulighed for nemt at udforske Oslos lækkerier, når din tidsplan tillader det. Den nærliggende Aker Brygge har barer og restauranter fyldt med nordisk stemning, mens mesterværkerne kan ses på Museum of Contemporary Art. Du kan endvidere kigge i fashionable butikker på Karl Johans Gate, som kun er fem minutters gang fra vores dør.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vores 4 konferencelokaler tilbyder en bred vifte af størrelser og layoutmuligheder, som kan tilpasses efter dine behov. De veloplyste og flotte lokaler kan rumme mellem 10 og 60 gæster og giver en fokuseret atmosfære, der inspirerer til gode ideer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
Se al hotelinformation

Stor

  • 60
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 30
    • 50
    • 30
    • 60

Seilmakeriet, vores største lokale, kan rumme op til 60 gæster i biografsiddepladser. Dette gør den ideel til præsentationer og møder med større grupper. Det moderne interiør har en klassisk nordisk charme, der uden tvivl vil imponere.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 50 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 30
  • 60 ㎡
  • Mellem
    • 26
    • 25
    • 30

Skipsdekket har plads til maksimum 25 deltagere i en opsætning som klasseværelse eller bestyrelseslokale - perfekt til mellemstore grupper. Ligesom alle vores mødelokaler er det fuldt udstyret med gratis WiFi, en pc projektor og flipover.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 26 personer
Klasselokale 25 personer
Biografopstilling 30 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 18
  • 15 ㎡
  • Lille
    • 18

For en mere intim stemning kan Skippertaket rumme 12 i en opsætning som bestyrelseslokale, mens Skipsbiblioteket rummer 14.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Start dagen med et udvalg fra vores lækre morgenbuffet, for derefter at nyde et sukkerboost om eftermiddagen med en kop kaffe eller te og noget sødt. Afslut aftenen med et lækkert måltid af suppe, salat og en hovedret i vores restaurant.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Allergivenlig mad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Parkering
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.379.001 21
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.