Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Folketeateret Oslo ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Folketeateret

Tilbage

Tidligere operahus lavet om til Art Deco-hotel i det centrale Oslo

0 Store mødelokaler 2 Mindre mødelokaler 160 Hotelværelser 100 Stående deltagere 36 Siddende deltagere

Beliggende i en markant bygning fra 1930'erne, en af Norges eneste Art Deco-bygninger, har Clarion Collection Hotel Folketeateret alt en moderne forretningsrejsende behøver. Start arbejdet med vores gratis WiFi eller vær kreativ i mødelokalerne.

Det tidligere operahus er bare fem minutter fra hovedbanegården, så det er et perfekt mødested for rejsende. Efter arbejdet kan du være ved Oslos seværdigheder på få øjeblikke, fra det historiske Kongelige Slott til det summende Aker Bygge-kvarter.

Du kan tanke op før en travl dag med vores gratis morgenmadsbuffet fyldt med økologiske valgmuligheder. Men hvis du må smutte ind til byen for at have et møde, så pakker vi Grab 'n' Go-pakke til dig med bagværk, frisk kaffe og fair-trade frugt, som du kan nyde på vejen.

Som en lille opstrammer mens du arbejder, serverer vi kage og bagværk med varme drikkevarer om eftermiddagen. Og når arbejdsdagen er ovre, kan du slappe af med kollegerne over et aftensmåltid med suppe, salat og hovedret. Alt er med i prisen, så det er en ting mindre for dig at tænke på. 

Når du ikke er til møder eller konference, kan du komme ajour med kollegerne og netværke med nye kontakter i vores lobbybar, eller bare slappe af ved vores hyggelige pejs. Hvis din forestilling om fritid indeholder noget lidt mere energisk, kan du gå i vores fitnesscenter der har håndvægte, løbebånd og yogamåtter.

Vores centrale placering betyder, at du nemt kan udforske Oslos butikker, caféer og restauranter. Hvis du gerne vil imponere en kunde, så prøv at tage dem med på den prisvindende Restaurant Eik for at spise opfindsom nordisk mad. Eller hvorfor ikke nyde en sightseeingtur til vikingeskibsmuseet og bliv inspireret af Norges historie?

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Til teammøder, interviews eller små seminarer er vores kompakte, moderne møderum ideelle. Har du brug for noget større? Kontakt vores personale for at booke plads på Stratos, vores parther konferencerum der kan rumme op til 300 personer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 36
  • 84 ㎡
  • Mellem
    • 18
    • 16
    • 36

Vores elegante lounge med tagterrasse passer perfekt til møder og uformelle arrangementer, hvor man vil skabe en lidt anderledes atmosfære. Det solrige lokale udmærker sig med et stilfuldt interiør med indbydende sofaer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer
Klasselokale 16 personer
Biografopstilling 36 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 9
  • 35 ㎡
  • Lille
    • 9

Vores to mødelokaler kan rumme op til 9 personer i bestyrelsesrum-stil. De er begge fuldt udrustede med projektorer til præsentationer såvel som med whiteboard og kontorartikler til at fange alles idéer med.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 9 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Møder gør dig tørstig, så vi sørger for en lind strøm af vand, te og kaffe, med frisk frugt til at holde energiniveauerne oppe. Overnattende gæster tilbydes vores morgenmadsbuffet, eftermiddagssnack og lækre aftensmåltid.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Sunde snacks
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Middag
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • TV-skærm
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
  • Lille møde
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
    • Bryllup
    • Dagsmøde
    • Julefrokost
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
    • Egen tekniker

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.378.001 23
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.