Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Savoy Oslo ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Savoy

Tilbage

Livligt, moderne forretningshotel i Oslos universitetskvarter

0 Store mødelokaler 1 Mindre mødelokaler 89 Hotelværelser 0 Stående deltagere 25 Siddende deltagere

Smart indretning, en gourmet-restaurant og placering i hjertet af Norges hovedstad – det er ikke underligt, at forretningsrejsende elsker Clarion Collection Hotel Savoy. Blot fem minutters gang fra stationen og du kan arbejde på vores gratis WiFi.

Når du har et fuldtspækket skema, er det godt at slappe af og vide, at nogle ting bliver der taget hånd om. En morgenbuffet, eftermiddagssnacks og en middag med suppe, salat og en hovedret, er alle inkluderet i værelsesprisen. Stof til eftertanke.

Til noget lidt specielt, hvis du fejrer noget stort, har Clarion Collection Hotel Savoy en prisbelønnet restaurant på stedet. Restaurant Eik har tolv ganget vundet Michelin-Guidens Bib Gourmand i erkendelse af det fremragende, innovative køkken til fantastiske priser. Kok Ole Jonny Eikefjord bryster sig af at skabe opfindsomme retter med årstidens råvarer. Bagefter kan du slappe af med kolleger over en cocktail eller et glas vin i Savoy Bar, et sted, der er så selskabeligt som det er hipt.

Med sin beliggenhed midt i centrum af Oslo, vil du ønske at få mest ud af, hvad byen har at tilbyde. Nationalgalleriet er lige udenfor døren, for et uforglemmeligt glimt af Edvard Munchs ikoniske maleri, Skriget. Eller tag ned til havnefronten for en bådtur i fjorden, hvor du udforsker øerne med fiskernes huse.

Når du vil imponere en klient udover det sædvanlige med spisning og vin, så tag dem med til trendy Maaemo, som er Norges eneste restaurant med tre Michelin-stjerner.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Med vores centrale beliggenhed og stilfulde konferencerum, er Clarion Collection Hotel Savoy et perfekt sted at afholde et bestyrelsesmøde, workshop eller en dag udenfor kontoret. Vores dygtige personale hjælper dig med at planlægge dit arrangement.

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
Se al hotelinformation

Mellem

  • 25
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 25
    • 16
    • 20
    • 25

Carl Unger Loft er vores mødelokale opkaldt efter husets første ejer. Det kan rumme op til 25 personer på en moderne, inspirerende plads. Det er komplet med en projektor til dine præsentationer og et whiteboard og flipchart til at fange alle ideer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 25 personer
Cabarét seating 16 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Med en morgenbuffet, eftermiddagssnack og aftensmad inkluderet, samt gratis te og kaffe hele dagen, bør dine gæster holde sig friske og glade. Hvis du ønsker noget andet, skal du blot tale med vores team.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Restaurant
  • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Middag
    • Popcorn og softice
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Seminar
    • Produktlancering
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
2.566.102.004 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.