Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ 33 Oslo ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel 33

Tilbage

Du finder ikke mange hoteller som Quality Hotel™ 33

4 Store mødelokaler 13 Mindre mødelokaler 242 Hotelværelser 1000 Stående deltagere 966 Siddende deltagere

Quality Hotel 33 summer af inspiration og atmosfære. Det er et fantastisk miljø for konferencer i alle former og størrelser – og vi er kun 10 metro-minutter fra Oslos centrum og 35 minutter fra Oslo Lufthavn Gardermoen med bus.

Lad ikke det ikoniske 1968 cementydre narre dig – vores hotel er så moderne som aldrig før. Vores 17 konferencerum med makredslendende teknologi, rummelige og imødekommende, mens hotellets signaturstil og stænk af farver giver en i sandhed unik følelse og stil. 

Dette er primært takket være arkitekt Erling Viksjø. Den eklektiske kunstsamling, der bare venter på at blive opdaget overalt i vores hotel, tilføjer farve og stil og fortsætter vores tema af inspiration og kreativ energi. I samarbejde med vores fantastiske medarbejdere og partnere kan vi hjælpe dig til at tage dit arrangement til nye højder, uanset om det er et lille møde, stor konference, kick off, produktlancering eller fest. Slip fantasien løs!

Nyd en arbejdsfrokost eller slap af under middagen efter en lang dag i vores fantastiske Top Floor Restaurant & Bar. Dyktige kokke tilbereder måltider med sæsonbestemte og lokale råvarer, mens du kigger gennem glasvægge på bylandskabets panorama over Oslo. Vælg mellem en menu med seks små retter eller gå ombord i en skøn burger. Vores helt egen bagermester tilfredsstiller din søde tand – essentielt når du arbejder hårdt.

Hvis du har noget velfortjent fritid mellem arrangementerne, møderne eller foredragene, 

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vores konferencefaciliteter dækker to etager af hotellet, og vores passion for design og kunst rækker også ind i vores konferencerum. Vores medarbejdere er erfarne, når det kommer til at organisere dit event og sikrer sig, at alt kører gnidningsfrit.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 460
  • 324 ㎡
  • Ekstra stor
    • 350
    • 280
    • 280
    • 460

Vores hovedlokaler, K 1, 2 og 3, rummer op til 460 personer. Perfekt til taler og events i auditoriestørrelse, disse dynamiske og rare lokaler inkluderer præsentationshjælpemidler som professionel lyssætning, projektorer, whiteboards og gratis WiFi.

Kapacitet

Long tables 350 personer
Klasselokale 280 personer
Runde bord 280 personer
Biografopstilling 460 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 150
  • 108 ㎡
  • Stor
    • 100
    • 80
    • 150

Kapacitet

Klasselokale 100 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 48 ㎡
  • Mellem
    • 33
    • 22
    • 40
    • 50

K 4, 5, 6 og 7 rummer mere beskedne 55 personer ved fuld kapacitet. Disse lokaler er ikke mindre spændende og inspirerende. Vi sikrer os, at du og dine gæster altid har frisk juice, vand og kontorartikler, hvilket gør disse rum ideelle til workshops.

Kapacitet

Klasselokale 33 personer
Hestesko 22 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Airplay

Lille

  • 14
  • 40 ㎡
  • Lille
    • 14

Vores mindste lokaler, S 4, 5 og 6 rummer op til henholdsvis 8, 6 og 11 personer. Disse lokaler giver det rette indtryk til potentielle ansatte ved et interview, eller giver dig et sted, der er velegnet til mindre møder eller brainstormingsessioner.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Teleslynge
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Ingen konference er fuldkommen uden god mad, så foruden vores Quality Breaks – der hele dagen forsyner dig og dine gæster med frugt, te, kaffe, is og popcorn – tilbyder vi fireretters konferencemenuer og kan arrangere gallabanket.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Transferbus
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Sauna
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
    • Aftensarrangement
    • Banketmiddag
    • Bestyrelsesmøde
    • Julefrokost
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.