Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Møde hos os

Konferencer og møder på
THE THIEF

Tilbage

Boutiquehotel og spa ved havnefronten i Oslos trendy kunstdistrikt

0 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 116 Hotelværelser 0 Stående deltagere 40 Siddende deltagere

THE THIEF er opkaldt efter hippe Tjuvholmens tidligere vagabonder og hotellets fantastiske beliggenhed, gratis WiFi og smarte konferencerum gør det til en favorit for mange. Du vil helt sikkert også elske de smukke udsigter, spaen og restauranten.

Uanset om du slapper af med kolleger eller vil imponere en klient, er vores dejlige Fru K restaurant stedet at være. Oplev traditionel norsk fisk og skaldyr fusioneret med et moderne køkken og fortsæt samtalen over en godnatdrink i baren.

Når du bare har brug for at snuppe en hurtig bid mad, mens du arbejder, så tag til madbaren, hvor vi serverer snacks og almindelige retter. Hvis du kan rive dig væk fra laptoppen, er der fantastiske udsigter fra 9. etage terrasse, hvor du også kan dvæle over en sen natcocktail eller to.

På THE THIEF vil vi gerne gøre det nemt at tage sig lidt kvalitetstid imellem møderne, så vi skabte det perfekte sted at komme væk fra det hele i vores spa. Tag et dampbad, slap af i saunaen eller opfrisk dig selv med en dukkert i poolen. For at se bedst ud inden den store præsentation, har vi også fået en frisør og make-up artist på hotellet. Hvis du har lyst til træning efter at have siddet til præsentationer hele dagen, er vores ultra-moderne 24-timers fitnesscenter udstyret til at klare selv den hårdeste cardio- og modstandstræning. Vi har også en personlig træner på hotellet for lidt ekstra motivation.

Du vil ikke løbe tør for ting at foretage i din fritid med de nærliggende butikker og restauranter i det livlige kajdistrikt Åker Brygge. Astrup Fearnley Museet for Moderne Kunst er lige ved siden af og er gratis at besøge, når du bor hos os. Oslo centrum ligger desuden kun 15 minutters gang herfra.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Moderne, alsidige og så kunstneriske som de kan være - vores über-stilfulde konferencelokaler på THE THIEF er nogle af de mest populære forretningslokaler i hele byen. De flotte udsigter over Tjuvholmens kanaler er også ret fantastiske.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 50
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 30
    • 30
    • 36
    • 50

Med panoramaudsigt over Oslos berømte fjord, er det ingen overraskelse, at vores mellemstore forretningsmødested kaldes Fjord. Med plads til 40 personer og yderligere 90 ude på tagterrassen, er det ideelt til kreative møder og sociale arrangementer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 30 personer
Runde bord 36 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 0 ㎡
  • Lille
    • 12

Vi har tre små mødelokaler: Dokken, Holmen og Fru Krogh. Disse intime bestyrelseslignende rum har plads til op til 12 gæster, og kan fungere som spisestuer til private frokoster og middage, hvis det er nødvendigt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi sørger for, at du kan tænke bedst her ved at forsyne dig med frugt og kager, Voss vand, Nespresso kaffe, Jing te, snacks og chokolade. Frokost er også en del af vores standardpakke - bare spørg vores personale om menuerne.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
    • Træningslokale
    • Busparkering
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Vegetariske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • TV-skærm
  • Videokonference
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Projektledere / kontaktperson
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
2.550.355.003 23
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.