Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Atlantic

Møde hos os

Et hotel i centrum af Sandefjord spækket med kulturel charme

0 Store mødelokaler
3 Mindre mødelokaler
112 Hotelværelser
0 Stående deltagere
80 Siddende deltagere

Clarion Collection Hotel Atlantic er et populært valg blandt kræsne forretnings- og fritidsrejsende. Vores smukke interiør, centrale beliggenhed og opmærksomme personale forsyner dig med alt, hvad du behøver for en succesfuld konference eller pause.

Her på Clarion Collection Hotel® Atlantic er vi stolte af at kunne tilbyde cutting-edge konference-, trænings og middagsfaciliteter i smukke omgivelser. Hyggeligt, lyst interiør skaber en oase af rolighed i hjertet af Sandefjord.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores 4 mødelokaler har en total kapacitet på op til 60 personer – perfekt til små eller mellemstore konferencer eller forretningsmøder. Hvert rum er fuldt udstyret med at det nødvendige teknologi, og en række opstillingsmuligheder, efter dit behov.

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon

Mellem

80
0 ㎡
Mellem
60
26
80

Vores rummelige mødelokaler giver en luftig, veloplyst løsning til mellemstore professionelle møder. Moderne udstyr, blandt andet whiteboards, projektorer og flipboards, både hjælper og inspirerer dig og dine kolleger.

Kapacitet

Klasselokale 60 personer
Hestesko 26 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

PC projektor
Wi-Fi
Whiteboard
Mikrofon
Flipover
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Papir og kuglepenne
Videokonference
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

10
0 ㎡
Lille
10

Vores små mødelokaler tilbyder intime rammer til mindre sammenkomster. Bestyrelsesmøder kan afholdes i en atmosfære af fortrolighed og der kan arbejdes effektivt med let forståelighed. Vi sørger for alle nødvendige redskaber i forbindelse med mødet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

Wi-Fi
PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Teleslynge
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Mikrofon
Flipover
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

Vores morgenmadsbuffet har et bredt udvalg af økologiske og fair trade produkter, herunder æg, frugt, cereal. Vi serverer en eftermiddagssnack og aftensmad hver dag til vores hårdtarbejdende gæster.

Kaffe & te
Frokost

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Naturligt lys / dagslys
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Konference
  • Lille møde
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Kursus
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
3.2.8.003 21
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.