Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Pond Sandnes ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Pond

Tilbage

Hotel med ideel beliggenhed i Forus tæt på Stavanger Airport Sola

1 Store mødelokaler 7 Mindre mødelokaler 184 Hotelværelser 150 Stående deltagere 150 Siddende deltagere

På Quality Hotel™ Pond elsker vi at sætte dine behov i centrum. Med en skøn beliggenhed i Forus befinder vi os lige midt i Stavangers blomstrende, internationale businessmiljø. Dette giver gode transportmuligheder for forretningsfolk og turister.

Hotellet ligger kun 10 minutter med taxa fra eller bil fra både Stavanger Lufthavn og Stavanger by. Med otte konferencelokaler og catering for op til 150 gæster samt gratis Wifi overalt, er vi et oplagt og professionelt valg for forretningsrejsende.

Vi ved, at et succesfuldt møde kræver god planlægning, og derfor stiller vi en certificeret rådgiver til rådighed, som kan hjælpe dig før, under og efter dit arrangement - på den måde kan du koncentrere dig om det store overblik.

Tag en velfortjent pause i vores stilfulde restaurant Brasserie X. Her, på nederste etage, kan du prøve franske smagsoplevelser med et nordisk twist til en livlig forretningsfrokost eller en lang, hyggelig middag med kollegaerne. Når dagens arbejde er overstået, kan du læne dig tilbage og slappe af i Bar X og nyde vores afslappede atmosfære med en kop kaffe eller et glas vin. Hvis du føler dig energisk, så smut forbi vores lounge, Pond Under. Her finder du to shuffleboards, en masse computere, komfortable sofaer og fladskærms-TV - det ideelle sted at hænge ud og spille spil, enten i grupper eller alene.

Hvis du trænger til at få pulsen up, så besøg vores træningscenter. Her er åbent hele døgnet, og lokalet er udstyret med vægtløftningsudstyr og de bedste træningsmaskiner. Hvis du foretrækker at komme udenfor, er Sola Golf Club kun 15 minutters gang væk. Kom endnu længere ud med en gåtur på den smukke sandstrand Solastranden, som ligger 8 kilometer fra hotellet.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores rådgiverservice tilbyder støtte og hjælper med at fjerne al stress fra din planlægning. Vores konferencelokaler kan rumme op til 150 gæster i 8 rum af forskellig størrelse og giver fantastiske muligheder for at holde store og små arrangementer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Stor

  • 185
  • 187 ㎡
  • Stor
    • 64
    • 128
    • 65
    • 76
    • 130
    • 185

Vores største konferencelokale, Love, kan rumme 150 gæster (eller 96 i biografopstilling). Bord- og stoleplaner er meget fleksible, så du kan vælge mellem hestesko, bestyrelsesopstilling, biograf eller runde borde, afhængigt af dit specifikke event.

Kapacitet

Vores mellemstore lokaler inkluderer Lust med plads til 70 personer, og Joy, som kan rumme op til 56. Alle vores lokaler er fuldt udstyret med moderne præsentationsteknologi såsom projektorer, whiteboards, lydsystem, mørklægningsgardiner og WiFi.

Bestyrelseslokale 64 personer
Klasselokale 128 personer
Cabarét seating 65 personer
Hestesko 76 personer
Runde bord 130 personer
Biografopstilling 185 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 35
  • 38 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 24
    • 20
    • 16
    • 35

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 24 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 16 personer
Biografopstilling 35 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 10

Thinkalittlebit, vores mest intime mødelokale, har plads til 10 personer i bestyrelsesopstilling, hvilket gør det til et oplagt valg for team- eller bestyrelsesmøder. Naturligt lys og aircondition sikrer gruppens komfort hele dagen.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • TV-skærm
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Brasserie X bruger sæsonens lækre råvarer fra lokalområdet til at skabe simple, nærende retter med masser af smag. Vi tilbyder dagligt en økologisk morgenbuffet samt Quality Hotel Star morgenmad (fra kl. 04:00, Man-Fre), hvis du skal tidligt afsted.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Projektledere / kontaktperson
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.