Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Olavsgaard Skjetten ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Olavsgaard

Tilbage

Fornemt landhotel og retreat i det centrale Norge

3 Store mødelokaler 17 Mindre mødelokaler 176 Hotelværelser 250 Stående deltagere 220 Siddende deltagere

Beliggende i landlig skønhed med hurtige forbindelser til Oslo og Gardermoen Airport er Quality Hotel™ Olavsgaard mødested for gæster fra Skandinavien og hele verden. Hotellet kan prale af 900 kvm udstillingshal og gode mødefaciliteter.

Når du ikke er i mødelokalet, er der masser at give sig til på hotellet. Besøg vores imponerende bibliotek med 25.000 bøger, nyd godt af vores gratis WiFi eller styrk musklerne i vores træningsfaciliteter. Der er ikke noget som at dele gode ideer eller lave nye forbindelser over et godt måltid mad, så vi har nogle lokaliteter der vil inspirere dig. Spisestuen, vores chikke, vinterhave-inspirerede restaurant tilbyder en række delikate a lá carte retter i overdådige omgivelser – prøv peberstegt rådyr med selleripure, kantareller og lingonberry sauce. Eller hyg dig med konferencekollegerne over drinks i stilfulde Lysthuset Bar. 

Vores landlige beliggenhed er ideel til eventyr: Hvad med at låne en cykel (og en hjelm) fra receptionen og komme ud og omkring? Eller du kan imponere en golfglad klient med en runde på den nærliggende Hauger-bane. Vi kan skabe skræddersyede aktiviteter til vores konferencegæster lige fra quizzer til skattejagter eller vinsmagning. Og husk, attraktionerne i Norges hovedstad er blot 20 minutters kørsel væk.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Med en kæmpemæssig udstilingshal og 20 mødelokaler, masser af naturligt lys og al den audio-visuelle teknologi, du har brug for, er vi ideelle for konferencer og events. Vores ekspertrådgivere er klar til at sikre, at alting forløber glat på dagen.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 220
  • 220 ㎡
  • Ekstra stor
    • 220

Fra træningsseminarer til messer – vores største lokaler håndterer det let. Olavsalen og Auditoriet rummer 200 og 220 personer og er fuldt udstyrede med DVD-systemer, lydudstyr og teleslynge, så alle får det hele med.

Kapacitet

Aula/auditorium 220 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 120
  • 216 ㎡
  • Stor
    • 120
    • 40

Kapacitet

Klasselokale 120 personer
Hestesko 40 personer

Udstyr

  • Wi-Fi
  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 30
  • 99 ㎡
  • Mellem
    • 24
    • 30

Hold dine breakout-sessions, workshops og præsentationer i vores række af seks mellemstore lokaler. Som i alle vores lokaler er der projektor, flip chart og whiteboards til at understøtte dine ideer effektivt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Hestesko 30 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 15
  • 16 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 15

Vores fem mindre forretningslokaler er perfekte til interviews, bestyrelsesmøder eller brainstorming sessions. Fleksibel siddeplan kan skiftes fra klasseværelse, hestesko eller auditorie alt efter behov.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 15 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Energiniveauerne er i top hele dagen, takket være vores sjove buffet med snacks med te, kaffe, frugt, kiks, popcorn og is (med toppings). Vi kan også sammensætte en speciel fire-retters konferencemiddag, hvis du bor hos os.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Justerbar værelsesstørrelse
2.566.102.004 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.