Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Airport Hotel Værnes Stjørdal ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Airport Hotel Værnes

Tilbage

Forretnings- og konferencehotel tæt på Trondheim Lufthavn Værnes

3 Store mødelokaler 9 Mindre mødelokaler 223 Hotelværelser 600 Stående deltagere 500 Siddende deltagere

Blot en kort køretur fra Værnes Lufthavn er vores superskønne hotel der er specialdesignet til forretningsrejsende. Hotellet har 16 mødelokaler, der kan bruges til arrangementer og konferencer og andre business-arrangementer.

Velkommen til os! Vi er et fullservice konferencehotel med 16 moderne, fleksible, kreative og behagelige mødelokaler, som har plads til alt fra 2 til 500 gæster. Vores køkken serverer de lækreste frokost- og middagsretter samt opkvikkende pausemad - udover dette får vores konferencegæster fri tilgang til popcorn og softice hele dagen. Har du brug for teknisk hjælp, eller vil du arrangere en konkurrence i løbet af mødet? Intet problem! Vores erfarne konferenceansatte er her for at hjælpe dig!

Hotellet ligger midt i Stjørdal centrum, og Stjørdals kulturelle attraktioner og seværdigheder er kun et stenkast fra hotellet. Så hvis du vil shoppe i en pause eller tage på teater om aftenen, har du mulighederne kun en kort gåtur væk.

I hotellets restaurant serveres frokost, lunsj og middag og lobbybaren er et flott sted å møtes til en aperitif før middag eller for å lene seg tilbake etter en lang dag med møter og konferanser.

Velkommen til en vellykket konference på Quality Airport Hotel Værnes!

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Hos os finder du 16 moderne, fleksible, kreative og behagelige mødelokaler, som har plads til alt fra 2 til 500 gæster. Vi går op i, at du får et vellykket arrangement; derfor har vi blandt andet moderne teknisk udstyr og varieret pausemenu.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 500
  • 366 ㎡
  • Ekstra stor
    • 224
    • 224
    • 500

Hotellet har to store konferencesale, Hangar og Terminal, som begge har plads til op til 250 deltagere i klasseværelsesopsætning. Begge sale kan deles op i tre mindre konferencelokaler.

Kapacitet

Begge konferencesale har god loftshøjde, dagslys, integrerede teleslynger, god A/V-teknik, god støjdæmpning og CO2-styret ventilationsanlæg.

Klasselokale 224 personer
Runde bord 224 personer
Biografopstilling 500 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 128
  • 137 ㎡
  • Stor
    • 84
    • 34
    • 48
    • 128

To hangarer og to terminaler = otte mødelokaler! Læs mere under flere detaljer.

Kapacitet

Hangar II består af mødelokalerne Oslo og Stockholm. Her er der plads til op til 140 personer i klasseværelsesopsætning.

Hangar III består af konferencelokalerne Stockholm og København. Her er der plads for inntil 150 personer i klasseværelsesopsætning.

Terminal II består af Paris og London, og har plads til op til 150 personer i klasseværelsesopsætning.

Terminal III består af konferencelokalerne London og New York. Her er der plads til op til 140 personer i klasseværelsesopsætning.

Klasselokale 84 personer
Hestesko 34 personer
Runde bord 48 personer
Biografopstilling 128 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 90 ㎡
  • Mellem
    • 36
    • 24
    • 50

Hangar og Terminal kan deles ind i flere forskellige opsætninger til mellemstore konferencelokaler med plads til 50-70 personer i klasseværelsesopsætning.

Kapacitet

Oslo, Stockholm og Københavnhedder de tre mødelokaler, som dannes ud fra Hangar, mens Paris, London og New York har en tredjedel hver fra Terminal.

Klasselokale 36 personer
Hestesko 24 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 33 ㎡
  • Lille
    • 12

Vi har mindre mødelokaler, som egner sig udmærket til bestyrelsesmøder eller små workshops, og de hedder Madrid, Berlin og Roma. Lokalerne har plads til 8-20 personer.

Kapacitet

Alle lokaler har stor skærm for tilkobling af pc.

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Du skal ikke være sulten hos os, og du kan spise så meget softice og popcorn du vil som konferencegæst på vores hotel. Derudover bliver der serveret mad i pauserne og frugt i løbet af dagen.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Parkering
  • Taxaservice
  • Vaskeservice
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Break out-rum
2.564.412.004 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.