Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Grand Olav Trondheim ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Grand Olav

Tilbage

Et fashionabelt hotel i Trondheims pulserende musikalske centrum

0 Store mødelokaler 2 Mindre mødelokaler 106 Hotelværelser 40 Stående deltagere 40 Siddende deltagere

Clarion Collection Hotel Grand Olav er så tæt på Olavshallens koncertsal, at de mange musikere der har boet her, kærligt kalder hotellet for "backstage". Vi er lige i det kulturelle hjerte af byen og et populært valg blandt lokale kunstnere.

Vores hotel har været en del af historien i området i årtier. Oprindeligt bygget i 1989 har vi været vært for talrige kunstnere gennem årene. Vores gæster har inkluderet Postgirobygget, Åge Alexandersen og internationale navne som Pavarotti.

Arbejde og afslapning med stil på Clarion Collection Hotel Grand Olav. Vores slanke og moderne hotelbar er det perfekte sted at mingle med andre delegerede, hvis du er her for en begivenhed eller konference. Der er også stor chance for at møde lokales kunstnere og musikere, som sikkert vil inspirere dig. Alle vores gæster bliver tilbudt en gratis morgenmad, eftermiddagssnack – herunder frisk frugt og bløde pandekager – og en tre-retters middag. Du kan også bruge hotellets gratis WIFI til at holde kontakt med familien eller holde trit med dine forretninger, mens du er væk Hvis du ønsker at medbringe dit foretrukne kæledyr på turen, er de mere end velkommen til at bo hos os for kun NOK 250 kr pr. ophold.

Når dagens forretning er færdig, bør du ikke gå glip af chancen for at opleve de mange ting i hotellets omgivelser. Hvis du vil nyde nogle af de lokale varianter, vil du finde alt fra burgerbarer til grillbarer, kun få minutter fra vores døre. Hvis du begiver dig lidt længere væk, er det charmerende palads, Stiftsgården, fra det 18. århundrede, med udsigt over frodige haver, et perfekt sted for en improviseret picnic. The Rockheim museum af pop og rock musik er også nemt at komme til. Et must for musikelskere.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vores beliggenhed er fantastisk til forretningsmøder, konferencer og seminarer. Vores medarbejdere er klar til at sikre, at dit arrangement kører så succesfuldt som muligt, og vores mødelokaler er fuldt udstyret til foredrag og præsentationer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Medium

  • 40
  • 60 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 35
    • 20
    • 40
    • 40

Vores største lokale kan rumme op til 25 personer, så det er perfekt til møder på højt niveau, små seminarer og specialiserede foredrag. Du kan bestille plads til en enkelt dag, hvis nødvendigt, og vi leverer frisk frugt og vand som standard.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 35 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 40 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Small

  • 12
  • 30 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 12

Vi har også et andet lokale, der kan rumme op til 12 deltagere. Dette er ideelt til små grupper eller hold til at dele og udveksle ideer, og kan også bruges som en behagelig samtaleplads til potentielle kandidater.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi er glade for at arrangere forfriskninger til dit arrangement, og alle gæster får gratis morgenmad og aftensmad som standard. Hvis du har nogen specifikke krav, vil vores personale hjælpe dig med at finde den bedste catering løsning.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Allergivenlig mad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Sauna
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Sunde snacks
  • Middag
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Mikrofon
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Kursus
  • Lille møde
  • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Konference
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.380.001 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.