Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Trondheim Trondheim ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Trondheim

Tilbage

Et event-venligt havne hotel et spytklat fra byens centrum.

15 Store mødelokaler 12 Mindre mødelokaler 400 Hotelværelser 2500 Stående deltagere 2500 Siddende deltagere

Den friske, salte luft fra fjorden omgiver Clarion Hotel Trondheim. Der er både landlig idyl og atmosfære fra bymidten. Vores indretning er oversået med værker af berømte kunstnere og præget af slank skandinavisk design.

Vores indbydende Living Room er designet, så du kan slappe af, hygge og nyde udsigten. Hvis du er med kolleger, er dette det perfekte sted at nyde et par post-konference drinks. Vi har også Kitchen & Table Restaurant på hotellets skybar.

Takket være vores ekspansive faciliteter og ekspertise i hosting begivenheder, er Clarion Hotel Trondheim ofte fyldt med aktiviteter. Grundlagt i 2012 og vi er hurtigt blevet en favorit blandt lokale og internationale for events lige fra private fester til messer og konferencer.

Hvis du besøger os på forretningsrejse, er der masser at nyde uden for arbejdstiden. Foruden restauranten og baren, har vi en aftale med 3T Pirbadet ved siden af hotellet - det veludstyrede motionsrum og fitnesscenter er åbent langt ud på aftenen, så du behøver ikke at skippe din daglige træning, selv når du er væk hjemmefra. Komplekset har også sin egen pool, som vores gæster kan bruge i deres fritid.

Hvis du har en masse fortjent fritid efter et par dage med møder, bør du drage fordel af hotellets fremragende beliggenhed. Vi ligger få minutter fra færge og metro, eller du kan slentre ned langs havnefronten inden for få minutter. Bymidten ligger kun et par minutters gang væk, hvor du vil finde masser af steder at spise og drikke.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi er Norges største konferencehotel og har faciliteter til udstillinger, showcases, messer og meget mere. Vores 20 konference-lokaler er pakket med alt det nyeste udstyr, og vi er glade for at hjælpe dig med at arrangere dit arrangement.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 2016
  • 1400 ㎡
  • Ekstra stor
    • 1200
    • 1012
    • 900
    • 2016

The Cosmos multi arena lever op til sit navn – på 1400m2 kan det huse op til 1800 mennesker. Der findes også skillevægge. Hvis du er på udkig efter et imponerende sted til et kæmpe event, er The Cosmos det perfekte valg.

Kapacitet

Long tables 1200 personer
Klasselokale 1012 personer
Runde bord 900 personer
Biografopstilling 2016 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 144
  • 95 ㎡
  • Stor
    • 32
    • 68
    • 60
    • 36
    • 50
    • 144

Vores indbydende stue kan lejes og omdannes til et konferencelokale. Vi har også fire separate mødelokaler, afhængigt af dine krav, med mulighed for plads til op til 111 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 32 personer
Long tables 68 personer
Klasselokale 60 personer
Hestesko 36 personer
Runde bord 50 personer
Biografopstilling 144 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 20
  • 87 ㎡
  • Mellem
    • 20

På 9.e etage ligger vores store stolthed: Hoff Panorama. Her kan du nyde spektakulær udsigt over Trondheimsfjorden, mens du udklækker idéer. Dette er et mødelokale og selskabslokale med plads til 20 personer, som passer perfekt til dåb og lignende.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon

Lille

  • 24
  • 34 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 12
    • 16
    • 16
    • 20
    • 24

Disse charmerende mødelokaler passer perfekt til bestyrelsesmøder og kreative workshops.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Long tables 12 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 16 personer
Runde bord 20 personer
Biografopstilling 24 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm

Mad og drikke

Mad er det, der driver en god konference, så vi er på den sikre side med en bred vifte af valgmuligheder. Vælg mellem tre pakker. Basic, Lidt Ekstra eller Let’s Go Crazy! Du kan fuldt ud tilpasse din menu – og kaffe og frokostbuffeten er standard.

  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Ladestation
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Kaffe & te
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.378.001 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.