Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Park Trondheim ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Park

Tilbage

Det perfekte sted for forretningsmøder og events

0 Store mødelokaler 2 Mindre mødelokaler 120 Hotelværelser 40 Stående deltagere 70 Siddende deltagere

Vores moderne og luftige hotel er et fantastisk sted at afholde din konference og tilbyder to mødelokaler og gratis WiFi. Når arbejdsdagen er ovre, er vores hotel fuldt udrustet til at lade dig slappe af, lade op og unde dig selv lidt kvalitetstid.

Når du bor hos os på din forretningsrejse, har du adgang til alle vores faciliteter inklusivt en stilet lobbybar, vores sauna og du kan også låne en cykel og udforske byen og besøge de lokale attraktioner, når du har fri.

Med Trondheim hovedbanegård blot 600 meter væk, og lette busforbindelser til Værnes lufthavn, er Comfort Hotel Park perfekt beliggende for forretningsgæster. Vores centrale beliggenhed betyder også at butikker, museer og underholdning er lige på dørtrinnet. Nidaros katedralen, blot tre minutters gang fra Comfort Park Hotel, er den nordligste middelalderkatedral i verden. Her krones Norges konger og det er bestemt et besøg værd, når du har et hul i konferenceprogrammet.

Start en dag med møder rigtigt ud og nyd en fuld hotelmorgenmad på vores regning. Der er masser af sunde og økologiske valgmuligheder, så du kan forblive energisk og klar hele dagen. Bliver du lidt småsulten er vores 24-timer shop lagret med lækre snacks såsom salater og smoothies. Du finder også alle nødvendigheder her som toiletartikler i rejsestørrelse og lidt til den søde tand.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Skal du afholde konference eller event i hjertet af Trondheim? Vores hotel har to lyse og åbne mødelokaler med plads til op til 78 persoer. Begge lokaler er fuldt udstyret med moderne teknologi, som passer til dine konferencebehov.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 70
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 30
    • 50
    • 30
    • 70

Mødelokale 1, Eremittkrepsene, har plads til 18 mennesker omkring et bestyrelsesbord og er perfekt til intime møder eller interviews. Alle sæder har høj ryg for ekstra komfort og giver dig al den støtte, du har brug for i dagens løb.

Kapacitet

Berlinerpopplene, vores største lokale, har plads til 60 personer i auditorie-opsætning og op til 50 personer i klasseværelses-layout. Det er udstyret med moderne AV-udstyr inklusive lyd og projekter for at gøre dine præsentationer levende.

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 50 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi tilbyder sunde og lækre snack igennem dagen til pauserne inklusive et udvalg af frugt, grøntsager og dip, wraps og sandwiches. Du kan skabe din egen treretters menu til middag eller vælge fra vores liste af forslag.

  • Kaffe & te
  • Bar
  • Allergivenlig mad
  • Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
    • Træningslokale
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Morgenmad
  • Vegetariske alternativer
  • Økologiske alternativer
    • Middag
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.