Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Trondheim Trondheim ,  Norge

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Trondheim

Tilbage

Hotel i centrum af Trondheim ideelt placeret til forretningsformål

0 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 194 Hotelværelser 250 Stående deltagere 150 Siddende deltagere

Placeret i hjertet af Norges videnskabs- og teknologihovedstad er Comfort Hotel® Trondheim det perfekte sted at mødes til forretningsformål. Det ligger bare en kort gåtur fra Trondheims hovedbanegård og en halv time fra Trondheim Lufthavn, Værnes

Hvis du har brug for et større rum end vores intime møderum, kan vi arrangere plads til op til 400 personer på det nærliggende Nova konferencecenter. Med vores gratis WiFi sørger vi for, at du er forbundet med dine kolleger uanset afstanden.

Tank op til den kommende dag med vores morgenmadsbuffet fuld af sunde, økologiske muligheder, og hold dig informeret med en gratis daglig avis. Hvis du har brug for en opfriskning, mens du arbejder er der altid gratis kaffe og te. Tag en pause med kollegerne over en latte, sandwich eller salat, eller brainstorm videre på vores Krem Kaffe Bar. Og hvis du har lyst til drikkevarer eller en snack, når du arbejder sent for at færdiggøre rapporten, så er vores lobby-shop åben 24 timer i døgnet.

Når alle dine møder er færdige, kan du brænde energi af i vores fitnesscenter – det er åbent 24 timer i døgnet, så du går aldrig glip af en gang træning. Med konditions- eller modstandsmaskiner, håndvægte og yogamåtter er der masser af muligheder, hvad enten du er fitness-dyrker eller nybegynder. Hvis du foretrækker at motionere under åben himmel, kan vores receptionspersonale vise dig de nærliggende joggingruter.

Med Norges tredjestørste by lige uden for døren er der masser af lave i din fritid, såsom et besøg i den historiske Nidaros katedral, påbegyndt i 1070 og stadig ikke færdigbygget. Hvis du gerne vil invitere en lovende kunde på mad og drikke, så prøv en middag på Rom og Kjøkken, som kombinerer lokale råvarer og franskinspireret cuisine. Vi anbefaler suppen lavet af lokale muslinger.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Fra bestyrelsesmøder til interviews og seminarer er vi godt dækket ind med vores tre intime, moderne konferencerum. Planlægger du noget større? Bare giv besked og vi kan arrangere booking af Nova conference centre med siddepladser til 400 personer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 25
  • 35 ㎡
  • Mellem
    • 10
    • 18
    • 16
    • 12
    • 25

Vores tre møderum passer til mellem ti og 25 personer i stilede, moderne omgivelser. Hvert af dem er komplet udstyret med projektor til præsentationer, flipcharts og et whiteboard, så du kan fælde alles tanker ned, mens du brainstormer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer
Klasselokale 18 personer
Cabarét seating 16 personer
Hestesko 12 personer
Biografopstilling 25 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 12

Disse lokaler er stilrent indrettet, og er optimale for mindre møder. Lokalerne har begge meget dagslys, og er udstyret med projektor, lydsystem, flipover og whiteboard.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Du starter dagen med en morgenmadsbuffet med masser af sunde muligheder, og holder dig tanket op med gratis (fair trade og økologisk) te og kaffe. Snup en baristakaffe eller et let måltid på vores Krem Kaffe Bar, eller prøv en snack fra lobbyshoppen.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
    • Roomservice
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • TV-skærm
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Bryllup
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.374.001 23
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.