Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Aronsborg konferenshotell Bålsta ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Aronsborg konferenshotell

Tilbage

Dedikeret konferencehotel i søomgivelser tæt på Stockholm

7 Store mødelokaler 11 Mindre mødelokaler 196 Hotelværelser 700 Stående deltagere 500 Siddende deltagere

Med specialbyggede eventrum for op til 500 personer, gratis WiFi og en placering kun 40 minutter fra Stockholm lufthavn i Sverige, er Aronsborg Konferenshotell skabt til forretning. Frisk landluft, havudsigt og en spa er blot en bonus.

Vores indendørspool og jacuzzi, samt mande- og kvindesaunaer, gør det utroligt cool afslapningsområde til et fantastisk sted at nyde lidt egentid, når du kan komme væk fra laptoppen. Alternativt kan du træne i motionscentret eller dase i solariet.

 

At forkæle dig selv med god mad efter en dag med møder er nemt her: alt, du behøver at gøre, er at vælge mellem vores tre spisesteder. Restaurant Mälaren serverer frokoster, middage og en prisbelønnet morgenbuffet, som er komplet med frisk brød fra vores bageri. Restaurant Lilla Mälarviken har en landhusfølelse og serverer vores overdådige eftermiddagste med chokolade-tema. For lettere anretninger og snacks, kan du bare tage til bageriet - du kan se os arbejde på den næste omgang brød.

For at konferencenetværke eller brainstorme til sent ud på natten kan du sætte dig ud på vores terrasse for inspirerende udsigt over vandet, drikkevarer og mad. Du kan også nyde en cocktail, vin eller øl med kolleger i vores sjove konfekture-tematiserede Chocolate Bar. Der er også en natklub på stedet til når du virkelig vil slå dig løs.

Du har måske bemærket, at chokolade er lidt af et tema her. Vi tror, at lidt nydelse efter alt dit hårde arbejde er vigtigt. Så hvorfor ikke tilbyde konferencegæster lidt sjov ved vores chokoladeskole, hvor de kan lære at lave praliner og trøfler?

Hvis du foretrækker nogle flere aktive team-building øvelser, kan vi arrangere alt fra cykling til sejlads på søen Mälaren eller lerdueskydning. Vi har også en fodboldbane og golfbane på stedet.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Hotellet er designet til konferencer, hvilket er tydligt: vores fleksible mødelokaler kan håndtere begivenheder på to eller 500. Uanset om du er vært for en lille workshop eller en stor konference, hjælper vores ekspertpersonale dig med at planlægge.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 500
  • 387 ㎡
  • Ekstra stor
    • 264
    • 180
    • 500

For større præsentationer og hovedtaler har vi Stockholm Room og vores Event Court. Førstnævnte har en stor scene og plads til 220 gæster. Sidstnævnte har en kapacitet på 300 og kan omvandles fra klassisk konferencesal til udstillingsrum.

Kapacitet

Klasselokale 264 personer
Runde bord 180 personer
Biografopstilling 500 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 80
  • 0 ㎡
  • Stor
    • 48
    • 36
    • 32
    • 80

Kapacitet

Klasselokale 48 personer
Cabarét seating 36 personer
Hestesko 32 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 48
  • 70 ㎡
  • Mellem
    • 28
    • 48
    • 44

Kapacitet

Bestyrelseslokale 28 personer
Klasselokale 48 personer
Hestesko 44 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 26
  • 26 ㎡
  • Lille
    • 16
    • 26

Vi har 38 mindre rum, der er ideelle til gruppearbejde og 15 andre mødelokaler sf forskellige størrelser, så der er et perfekt til dig. Alle vores rum har konferencenødvendigheder såsom flipcharts, papirvarer og gratis WiFi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Biografopstilling 26 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vores personale hjælper dig med at planlægge den perfekte konferencemenu med morgenmadsbuffet, frokostbuffet, aftensmad og snacks. Gæster kan tage forbi Bakery for te, kaffe, frugt og hjemmelavede kager, når de føler sig småsultne.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
    • Konferencecenter

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.