Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Grand Borås Borås ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Grand Borås

Tilbage

Varmt og imødekommende konferencehotel i Boras by

2 Store mødelokaler 14 Mindre mødelokaler 158 Hotelværelser 500 Stående deltagere 350 Siddende deltagere

Med 16 superfleksible mødelokaler, erfarent personale og central placering er Quality Hotel™ Grand det perfekte sted at holde dit businessevent. Vi er inden for nem rækkevidde af Landvetter lufthavn enten med taxa eller tog til Boras hovedbanegård.

Vores hotel er udstyret med 158 komfortable værelser, og vores konferencefaciliteter kan rumme op til 400 personer, så vi kan nemt håndtere en bred række events. Quality Hotel Grand tilbyder også masser af muligheder for afslapning, når din arbejdsdag er ovre.

Du kan fejre dit succesfulde event med drinks i restaurant BARA eller nyde en bid mad fra vores koks lækre menu. Føler du dig let til bems? Så kan du danse til daggry i vores natklub, Grand Nattklubb. Med fire barer og to dansegulve er det den perfekte mulighed for at give den gas efter en travl uge. Måske foretrækker du noget lidt mere roligt ved at få lidt TLC i vores Ciluette City Spa. Her finder du et udvalg af superafslappende behandlinger såvel som sauna og hot tub.

Med vores bekvemme placering kan du nemt tage ud på en dags eventyr i den smukke Boras by. Kulturelle seværdigheder, attraktioner og lokale butikker er alle inden for nem rækkevidde. Fra skøn street art til museer er der massevis, der kan holde dig beskæftiget i din fritid.

På Quality Hotel Grand kan du surfe på nettet, som du lyster, med gratis WiFi på dit værelse og alle offentlige områder. Vi tilbyder også mad og drikke døgnet rundt i Lounge 24. Hver morgen serverer vi en lækker morgenmadsbuffet med friskbagt brød, frugt, smoothies og vafler blandt det store udvalg af fantastisk mad, som du kan bruge til at starte dagen rigtigt. Hver mandag til fredag tilbyder vi vaskeservice. Vil du have det tilbage samme dag, skal du blot aflevere det før kl. 9, så har du det tilbage rent og velduftende til kl. 15.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Med 16 moderne konferencelokaler i forskellig størrelse har vi helt sikkert rum til dig og dine behov. Hvert lokale er placeret på tredje sal på hotellet, og vores venlige personale er altid klar til at hjælpe dig med at gøre dit event til en succes.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 350
  • 436 ㎡
  • Ekstra stor
    • 40
    • 192
    • 40
    • 152
    • 350

Vores 4 store konferencelokaler er helt fleksible, så du kan dele dem op eller sætte dem sammen afhængigt af omfanget af dit event. Vores 2 største lokaler kombineret med konferencecafeen på samme etage kan rumme op til 400.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 192 personer
Hestesko 40 personer
Runde bord 152 personer
Biografopstilling 350 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Flipover
  • Airplay

Stor

  • 114
  • 174 ㎡
  • Stor
    • 20
    • 65
    • 30
    • 60
    • 114

Vores store konferencelokaler kan enkelt og fleksibelt tilpasses efter dit event og antal deltagere. Her er der plads for op til 120 siddende personer i samme lokale, når vi kombinerer lokalerne på bedste måde.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 65 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 114 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 80 ㎡
  • Mellem
    • 18
    • 35
    • 20
    • 24
    • 50

På Quality Hotel Grand kan du vælge mellem 6 mellemstore konferencelokaler – to med plads til op til 50 personer og 4 med plads til 80. Tal med vores venlige, professionelle personale, så hjælper vi dig med at vælge det perfekte lokale til dit event.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 18 personer
Klasselokale 35 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 20 ㎡
  • Lille
    • 10

Vi har 5 mindre mødelokaler med plads til 12 personer i hver, sammen med andre små konferenelokaler med plads til op til 10. Disse lokaler er ideelle til uformelle møder eller opfriskende breakout-sessioner under konferencen.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi sørger for te og kaffe hele dagen såvel som sandwiches, frugt og bagværk i dine velfortjente pauser. Vores konferencefrokost er en buffet bestående af en varm ret, pasta, suppe og salat. Hvem sagde, at konferencemad ikke smager godt?

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Spa
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
    • Roomservice
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
    • Egen tekniker

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.561.357.000 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.