Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ 11 Gøteborg ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel 11 & Eriksbergshallen

Tilbage

Stilfuldt forretningshotel tæt på Gøteborgs livlige hjerte

6 Store mødelokaler 7 Mindre mødelokaler 259 Hotelværelser 2000 Stående deltagere 1500 Siddende deltagere

Quality Hotel™ 11 & Eriksbergshallen tilbyder komplette konferenceløsninger for store og små grupper. Den store Eriksberghal har kapacitet for op til 2.000 personer. Her finder du gratis WiFi, panoramaudsigt og stilfuld indretning.

Tid til at geare ned efter en succesfuld dag? Tag en tur i vores træningslokale på øverste etage. Du kan ryste spindelvævene af dig med en gang træning på vores fitnessmaskiner efterfulgt af en dukkert i vores boblebad på taget med den bedste udsigt over Gøteborg.

Tid til at geare ned efter en succesfuld dag? Tag en tur i vores træningslokale på øverste etage. Du kan ryste spindelvævene af dig med en gang træning på vores fitnessmaskiner efterfulgt af en dukkert i vores hot tub på taget med den bedste udsigt over Göteborg.

Du kan også lade op til de kreative udfordringer med en morgenmadsbuffet – spørg evt. efter gluten- og laktosefri alternativer. Hvad enten du skal imponere klienter, eller fejre en stor forretning, vil du elske middag i de lokales favorit: Kök & Bar 67. Hvis du skal arbejde i de sene nattetimer tilbyder Lounge 24 snacks og drinks døgnet rundt.

Er du i humør til lidt udforskning i din fritid er de essentielle midtbysattraktioner som Botanisk Have, Bymuseet og Universum blot 15 minutter i taxa fra hotellet. Eller tag en tur i den sydlige skærgård og oplev finurlige landsbyer og naturreservater. Vil du imponere kunderne med det bedste fisk og skaldyr i Norden, kan du tage en tur til chermerende Styrsö Skäret på øen Styrsö.

 

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Hvad enten du afholder et møde for ti eller en messe for tusinder, har vi et eventområde der matcher ud af de 14 lokaliteter på Quality Hotel 11. Vores dedikerede rådgivere er klar til at hjælpe dig med at planlægge alt fra kontorartikler til snacks.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 2000
  • 3000 ㎡
  • Ekstra stor
    • 2000
    • 750
    • 1100
    • 1500

Bygget til at rumme op til 2000 deltagere kan den store Eriksberg Hal også opdeles i tredjedele for at passe til dit event. Vælg mellem op til 450 deltagere i auditorie-opsætning til en stor keynote-tale eller 1100 stående til events såsom messer.

Kapacitet

Område for mingel 2000 personer
Klasselokale 750 personer
Runde bord 1100 personer
Biografopstilling 1500 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 70
  • 73 ㎡
  • Stor
    • 24
    • 46
    • 30
    • 70

Til forelæsninger, seminarer og keynote-taler har vi et udvalg af fire mellemstore eventområder. Tre lyse og rummelige lokaler kan rumme 70 til 80 deltagere hver.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 46 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 70 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 20
  • 36 ㎡
  • Mellem
    • 12
    • 16
    • 14
    • 20

Med pladser til 10-20 personer er vores syv mindre businesslokaler perfekte til interviews og bestyrelsesmøder. Som alle vores lokaler, har de projektor, kontorartikler og gratis WiFi med lydudstyr og et podium til rådighed efter forespørgsel.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 16 personer
Hestesko 14 personer
Biografopstilling 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 18 ㎡
  • Lille
    • 10

Med pladser til 10-20 personer er vores syv mindre businesslokaler perfekte til interviews og bestyrelsesmøder. Som alle vores lokaler, har de projektor, kontorartikler og gratis WiFi med lydudstyr og et podium til rådighed efter forespørgsel.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

For os er det vigtigt, at deltagerne er friske og glade, så gå ikke glip af vores Quality Break buffet med softice, popcorn og kaffe (for selskaber op til 80 pers.). Vi kan arrangere buffeter, à la carte-måltider eller banketter, hvis det ønskes.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.396.002 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.