Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Panorama Gøteborg Gøteborg ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Panorama Gøteborg

Tilbage

Hyggeligt og skønt hotel beliggende i hjertet af Gøteborg

1 Store mødelokaler 13 Mindre mødelokaler 339 Hotelværelser 250 Stående deltagere 290 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Panorama er bekvemt placeret i den sydlige del af Gøteborgs centrum. Med en fantastisk beliggenhed og faciliteter, herunder en afslappende relaxavdelning, er det indlysende, hvorfor forretningsrejsende vælger at bo hos os.

Tillad jer selv at fokusere på konferencen, uddannelsen eller arrangementet, så nye idéer og løsninger kan skabes. Vores erfaring og engagement sørger for, at konferencer kører som på skinner, og vi har styr på de store og små detaljer. Vores lokaler passer til forskellige arrangementer, og er tilpassede til både små og store grupper. I vores dagkonferencer indgår altid vores Quality Break-buffet med popcorn og softice hele dagen. Internet indgår selvfølgelig samt også "hjælp med det samme", hvis I har brug for ekstra hjælp. Vores ambition er, at I skal opleve herlige Quality Moments.

Bag hoteller har vi en parkeringsgarage med gode parkeringsmuligheder. Stil bilen her for 195 SEK pr. døgn. Vi tilbyder også dagsparkering for 75 SEK. Fra hotellet kan du enkelt gå eller tage offentlig trafik til centrale Gøteborg og dets udbud af fornøjelser, restauranter og kultur. Spørg gerne vores reception om tips til, hvad man kan finde på i vores by.

Ligesom køkkenet er hjemmets hjerte, er Brasserie P hotellets hjerte. Vores restaurant serverer udsøgte måltider i et vidunderligt miljø, og i baren kan du bestille lækre snacks og drikkevarer. Vi har også en bar nede i lobbyen, hvor kollegaer kan ses og slappe af efter en dag fyldt med møder.

Bor du på hotellet, indgår entré til vores relaxafdeling, der tilbyder afkobling i et roligt og behageligt miljø. Her kan du nyde vores udendørsjacuzzi eller vores sauna. Vi har også et træningslokale, der er fuldt udstyret med nye maskiner, hvor I kan træne efter en dag til konference.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Quality Hotel Panorama har 13 forskellige møde- og konferencelokaler. Alle rum har naturligt lys men kan mørklægges, så dine gæster forbliver fokuserede. Ergonomiske stole betyder, at det ikke bliver arbejdsdagen, der er skyld i den ømme ryg.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Stor

  • 90
  • 100 ㎡
  • Stor
    • 72
    • 30
    • 64
    • 90

Aula 1 + 2 er vores største lokale med plads til op til 90 gæster ad gangen. Dette lokale har skråloft med fantastisk akustik, så det er fantastisk til præsentationer og store workshops. Opsætningen af siddepladser kan ændres til at passe dit behov.

Kapacitet

Klasselokale 72 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 64 personer
Biografopstilling 90 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 50 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 32
    • 22
    • 24
    • 40

Doktoranden (50m²), Norra (50m²) og Professorn & Prefekten (35m²). Disse mellemstore mødelokaler kan bruges til mange forskellige begivenheder, møder og uddannelser. Alle lokaler har adgang til vores WiFi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 32 personer
Hestesko 22 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Airplay

Lille

  • 15
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 8
    • 10
    • 8
    • 15

Vi har seks ekstra små og tre mindre mødelokaler på stedet, der hver har plads fra 8 til 12 personer. Disse lokaler er alle udstyret med notesblokke, kuglepenne og whiteboards.

Kapacitet

Vi har indsat ergonomiske stole i disse lokaler for at sikre, at alle er komfortable og kreative.

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 8 personer
Hestesko 10 personer
Runde bord 8 personer
Biografopstilling 15 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

For os er det vigtigt, at vores gæster har en herlig og givende dag hos os. Vi tilbyder økologiskt kaffe og te, popcorn og softice, samt andet småt og godt ved booking af konference.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
    • Egen tekniker

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.380.001 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.