Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Sea U Helsingborg ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Sea U

Tilbage

Helsingborgs største kongreshotel, midt i city!

4 Store mødelokaler 16 Mindre mødelokaler 250 Hotelværelser 1250 Stående deltagere 840 Siddende deltagere

Book konferencelokale i Helsingborg for kongres, møder, events, kick-off eller andre aktiviteter. Vil I have en lille workshop eller en stor galla? Clarion Hotel Sea U er den ideelle, topmoderne mødesarena for små og store øjeblikke.

Clarion Hotel Sea U er det seneste topmoderne tilskud til bybilleder i en unik destination. Med en spektakulær banketsal og 21 state-of-the-art mødelokaler fordelt på tre etager, er det her regionens bedste og Helsingborgs største kongreshotel. Den unikke beliggenhed et stedkast fra centrale Helsingborg og med havet som nærmeste nabo, skaber en unik mødesplads med fantastisk udsigt over sundet.

Konferencelokaler ud fra dine ønsker

På Clarion Hotel er en konference så meget mere end en konference. Møder mellem mennesker ligger os varmt om hjertet, og vi sammenfører mennesker, ideer, gæster, naboerne, byen og omverden. Med fleksible lokaler skaber vi kreative løsninger, for at sætte dig og dine ønskemål i fokus.

Trendy lokaler med det nyeste teknik

Vælg mellem 21 lyse, moderne og fleksible lokaler, som passer alle typer af events. Lokalerne er udstyrede med den seneste teknik og konferenceområdet er luftigt, med åben planløsning og en mere international, trendy profil sammenlignet med traditionelle konferencelokaler. Moderne, eksklusiv og internationalt interiør er gennemgående i hele hotellet, også i konferenceområderne. Alle vores konferencelokaler tilbyder fleksible løsninger, takket være foldeværre og store områder, der er lette at møblere.

Conference in the sky

Rooftop Bar med milevid udsigt over sundet og Danmark, er fuldt udrustet for spektakulære møder, hvor du vil holde indeholdet eksklusivt. 
Her har I adgang til eget køkken, bar og tagterrasse.

Så meget mere end en konference

Kombinér konferencen med get-together i den opvarmede pool, made og drikkevarer i en af vores tre restauranter med udsigt over sundet. Afslut med en skål på en af vores private terrasser eller i Rooftop Bar, alle med spektakulær udsigt over sundet.

Transport

Beliggende midt i city med 300 meter til Helsingborg C, parkeringskælder for 200+ biler og tæt på både Kastrup, Malmø og Ängelholms lufthavn, så det er optimalt at mødes i Helsingborg. Tag et skridt uden for døren og nyd, hvad byen har at tilbyde.

Digital konference i Helsingborg

Foretrækker I at ses digitalt, tilbyder vi flere forskellige løsninger, der passer til lige jeres behov. Vi tilbyder et fuldt udstyret digitalt studio med tekniker til større møder. Vores professionelle Meeting & Event-coordinators gør også alt for at overgå jeres forventninger og skræddersyr din konference - vi er med jer hele vejen fra planlægning til gennemførsel.

Mad & Drikkevarer

Mad og drikkevarer ligger os varmt om hjertet, og er nøglen til en vellykket konference. Vi tilbyder god, næringsrig, bæredygtig og vellavet mad med fokus på lokale råvarer. Vores koncept Nordic Food forsikrer dig om, at maden er lavet med nordiske råvarer. Det garanterer korte transportstrækninger, sæsonsbaserede råvarer, mindsket madspil og høj kvalitet.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

På Clarion Hotel Sea U kan du holde din konference, stor eller lille, helt uden problemer. Her finder du 21 fleksible konferencelokaler med blandt andet en kongressal som rummer op til 1250 personer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 1250
  • 635 ㎡
  • Ekstra stor
    • 1250
    • 390
    • 450
    • 1250

I den store kongressal kan man begynde dagen med et møde for 1250 personer, og senere ud på aftnen kan den forvandles til en magisk festsal med plads til 450 personer. Der er ti meter til loftet og to pladsrækker med fast biografopstilling.

Kapacitet

De store overflader sætter gang i fantasien og gør at man kan levere en unik messe, en uforglemmelig produktlancering eller skabet noget helt nyt, for eksempel en botanisk have.

Bar 1250 personer
Klasselokale 390 personer
Runde bord 450 personer
Biografopstilling 1250 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 130
  • 145 ㎡
  • Stor
    • 60
    • 60
    • 130

Disse lokaler er meget fleksible og kan deles op for at passe til lige netop dit selskab. Nogle af de lyse, friske lokaler har desuden udsigt over havet.

Kapacitet

Til den eksklusive middag, eksempelvis ved bryllup eller fødselsdagsfest, kan der dækkes op til 60 personer hvor man kan nyde solnedgangen over havet sammen.

Klasselokale 60 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 130 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 60 ㎡
  • Mellem
    • 30
    • 20
    • 50

Perfekt for den mindre gruppe! Disse mødelokaler kan også bruges som break-out rooms. Interiøren er ekskluiv og af international rang.

Kapacitet

Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 15
  • 40 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 14
    • 15

Eksklusive mødelokaler som er perfekte til bestyrelsesmødet, interviews eller den lille virksomhed. Med design og indretning som er inspireret af naturen og havet.

Kapacitet

Klasselokale 12 personer
Hestesko 14 personer
Biografopstilling 15 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

Vi ved, at maden under en konference er lige så vigtig for oplevelsen som lokalerne. Maden er lavet med kærlighed til menneske og miljø, og vi kalder konceptet Nordic Food.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Ladestation
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
    • Konferencecenter
2.564.413.004 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.