Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Sea U Helsingborg ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Hotel® Sea U

Tilbage

Helsingborgs største kongreshotel, midt i city!

4 Store mødelokaler 16 Mindre mødelokaler 250 Hotelværelser 1250 Stående deltagere 1250 Siddende deltagere

Book konferencelokale i Helsingborg for kongres, møder, events, kick-off eller andre aktiviteter. Vil I have en lille workshop eller en stor galla? Clarion Hotel Sea U er den ideelle, topmoderne mødesarena for små og store øjeblikke.

Clarion Hotel Sea U er det seneste topmoderne tilskud til bybilleder i en unik destination. Med en spektakulær banketsal og 19 state-of-the-art mødelokaler fordelt på tre etager, er det her regionens bedste og Helsingborgs største kongreshotel. Den unikke beliggenhed et stedkast fra centrale Helsingborg og med havet som nærmeste nabo, skaber en unik mødesplads med fantastisk udsigt over sundet.

Konferencelokaler ud fra dine ønsker

På Clarion Hotel er en konference så meget mere end en konference. Møder mellem mennesker ligger os varmt om hjertet, og vi sammenfører mennesker, ideer, gæster, naboerne, byen og omverden. Med fleksible lokaler skaber vi kreative løsninger, for at sætte dig og dine ønskemål i fokus.

Trendy lokaler med det nyeste teknik

Vælg mellem 20 lyse, moderne og fleksible lokaler, som passer alle typer af events. Lokalerne er udstyrede med den seneste teknik og konferenceområdet er luftigt, med åben planløsning og en mere international, trendy profil sammenlignet med traditionelle konferencelokaler. Moderne, eksklusiv og internationalt interiør er gennemgående i hele hotellet, også i konferenceområderne. Alle vores konferencelokaler tilbyder fleksible løsninger, takket være foldeværre og store områder, der er lette at møblere.

Digital konference i Helsingborg

Foretrækker I at ses digitalt, tilbyder vi flere forskellige løsninger, der passer til lige jeres behov. Vi tilbyder et fuldt udstyret digitalt studio med tekniker til større møder. Vores professionelle Meeting & Event-coordinators gør også alt for at overgå jeres forventninger og skræddersyr din konference - vi er med jer hele vejen fra planlægning til gennemførsel.

Mad og drikkevarer

Mad og drikkevarer er selvfølgelig lækker, bæredygtig og vellavet med fokus på lokale råvarer. MSC/ASC-mærket fisk, ingen produkter med palmeolie og grønne menuer.

Kan du ikke besøge os fysiskt, kan du gøre det digitalt! Tag et kig på vores plantegninger her

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

På Clarion Hotel Sea U kan du holde din konference, stor eller lille, helt uden problemer. Her finder du 20 fleksible konferencelokaler med blandt andet en kongressal som rummer op til 1250 personer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 1250
  • 635 ㎡
  • Ekstra stor
    • 1250
    • 390
    • 450
    • 1250

I den store kongressal kan man begynde dagen med et møde for 1250 personer, og senere ud på aftnen kan den forvandles til en magisk festsal med plads til 450 personer. Der er ti meter til loftet og to pladsrækker med fast biografopstilling.

Kapacitet

De store overflader sætter gang i fantasien og gør at man kan levere en unik messe, en uforglemmelig produktlancering eller skabet noget helt nyt, for eksempel en botanisk have.

Bar 1250 personer
Klasselokale 390 personer
Runde bord 450 personer
Biografopstilling 1250 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 130
  • 145 ㎡
  • Stor
    • 60
    • 60
    • 130

Disse lokaler er meget fleksible og kan deles op for at passe til lige netop dit selskab. Nogle af de lyse, friske lokaler har desuden udsigt over havet.

Kapacitet

Til den eksklusive middag, eksempelvis ved bryllup eller fødselsdagsfest, kan der dækkes op til 60 personer hvor man kan nyde solnedgangen over havet sammen.

Klasselokale 60 personer
Runde bord 60 personer
Biografopstilling 130 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 50
  • 60 ㎡
  • Mellem
    • 30
    • 20
    • 50

Perfekt for den mindre gruppe! Disse mødelokaler kan også bruges som break-out rooms. Interiøren er ekskluiv og af international rang.

Kapacitet

Klasselokale 30 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 50 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 15
  • 40 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 14
    • 15

Eksklusive mødelokaler som er perfekte til bestyrelsesmødet, interviews eller den lille virksomhed. Med design og indretning som er inspireret af naturen og havet.

Kapacitet

Klasselokale 12 personer
Hestesko 14 personer
Biografopstilling 15 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

Forfriskninger er vigtige...

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Ladestation
    • Sauna
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
    • Konferencecenter
2.564.412.006 27
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.