Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Jönköping Jönköping ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Jönköping

Tilbage

Det ideelle sted at bo, når du er i Jönköping på forretning

2 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 103 Hotelværelser 0 Stående deltagere 150 Siddende deltagere

Blot en kort rejse fra lufthavnen tilbyder vi moderne konference- og mødefaciliteter, så du kan nyde en glat, produktiv og stressfri forretningsrejse. Vores konferencelokaler kan rumme op til 150 personer og passer perfekt til ethvert event.

Vi kan imødekomme alle dine catering-behov, uanset om det er en hurtig frokost eller et afslappende treretters måtid om aftenen. Vores centrale beliggenhed betyder, at når dagen af færdig, er der masser at lave i det lokale område. Der er adskillige restauranter inden for gåafstand fra hotellet, såvel som smukke parker og den historiske Sofiakirke – et af Jönköpings vartegn.

Du kan selvfølgelig også spise på vores egen Comfort You restaurant, her serveres også morgenmadsbuffeten, hvor du kan sammensætte den perfekte start på arbejdsdagen.

Uden for forretningstid kan du slappe af med en drink i vores hyggelige loungebar eller tage en tur på løbebåndet i Fitness & Friends centeret blot et stenkast fra hotellet. Faciliteterne er gratis for vores gæster og er åben fra 05.00 til midnat hver dag, så du kan sagtens passe en gang træning ind i din travle dag.

 Du har adgang til gratis WiFi på hele hotellet, så du kan nemt få tjekket arbejdsmails og holde kontakten hjemtil. Og har du en bil, er der en garage under hotellet, såvel som offentlig gadeparkering i området.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi tilbyder en række konferencelokaler på Comfort Hotel Jönköping som er udstyret med den sidste nye teknologi. Vi kan rumme op til 150 personer, men vi har også mindre mødelokaler, så uanset hvilket et event du ønsker, har vi styr på det.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Stor

  • 150
  • 196 ㎡
  • Stor
    • 40
    • 100
    • 40
    • 150

Vores hovedlokaler Tändstickan og Tändsticksfabriken har plads fra 60 til 150 personer i auditorie-opstilling eller 100 i klasseværelsesform, og er derfor perfekt til en konference. Tändstickan er 105 kvm og Tändsticksfabriken er 196 kvm.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 40 personer
Klasselokale 100 personer
Hestesko 40 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 46 ㎡
  • Mellem
    • 26
    • 26
    • 26
    • 40

Alle tre lokaler kan kombineres til et stort lokale, så du kan holde præsentationer og samtaler i hovedlokalet og møder og break-out sessions i de mindre lokaler. Vores konferencefaciliteter kan skræddersyes til dit event.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 26 personer
Klasselokale 26 personer
Hestesko 26 personer
Biografopstilling 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 14
  • 8 ㎡
  • Lille
    • 14

Vores to mindre lokaler kan holde op til 6 personer hver. Dette er ideelt for personlige møder eller mere intime præsentationer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Alle vores konferencepakker inkluderer frokost samt varme drikke og snacks i pauserne. Vi tilbyder også et-, to og treretters menuer til konferencegæster inklusiv te, fair trade kaffe og sodavand.

  • Kaffe & te
  • Bar
  • Restaurant
  • Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
  • Vegetariske alternativer
    • Allergivenlig mad
    • Popcorn og softice
    • Sunde snacks
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Mikrofon
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Kick-off
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
    • Seminar
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Messe
    • Produktlancering
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencelounge
  • Egen tekniker
  • Konferencecenter
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.380.001 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.