Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel Jönköping Jönköping ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Jönköping

Tilbage

Det ideelle sted at bo, når du er i Jönköping på forretning

2 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 103 Hotelværelser 0 Stående deltagere 80 Siddende deltagere

Blot en kort rejse fra lufthavnen tilbyder vi moderne konference- og mødefaciliteter, så du kan nyde en glat, produktiv og stressfri forretningsrejse. Vores konferencelokaler kan rumme op til 150 personer og passer perfekt til ethvert event.

Vi kan imødekomme alle dine catering-behov, uanset om det er en hurtig frokost eller et afslappende treretters måtid om aftenen. Vores centrale beliggenhed betyder, at når dagen af færdig, er der masser at lave i det lokale område. Der er adskillige restauranter inden for gåafstand fra hotellet, såvel som smukke parker og den historiske Sofiakirke – et af Jönköpings vartegn.

Du kan selvfølgelig også spise på vores egen Comfort You restaurant, som serverer Middelhavs-inspirerede retter til gode priser. Her serveres også morgenmadsbuffeten, hvor du kan sammensætte den perfekte start på arbejdsdagen.

Uden for forretningstid kan du slappe af med en drink i vores hyggelige loungebar eller tage en tur på løbebåndet i Fitness & Friends centeret blot et stenkast fra hotellet. Faciliteterne er gratis for vores gæster og er åben fra 05.00 til midnat hver dag, så du kan sagtens passe en gang træning ind i din travle dag.

 Du har adgang til gratis WiFi på hele hotellet, så du kan nemt få tjekket arbejdsmails og holde kontakten hjemtil. Og har du en bil, er der en garage under hotellet, såvel som offentlig gadeparkering i området.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vi tilbyder en række konferencelokaler på Comfort Hotel Jönköping som er udstyret med den sidste nye teknologi. Vi kan rumme op til 150 personer, men vi har også mindre mødelokaler, så uanset hvilket et event du ønsker, har vi styr på det.

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
Se al hotelinformation

Stor

  • 80
  • 196 ㎡
  • Stor
    • 40
    • 64
    • 40
    • 80

Vores hovedlokale har plads til 150 personer i auditorie-opstilling eller 100 i klasseværelsesform, og er derfor perfekt til en konference. Rummet er lige ved siden af vores Barception – ideelt til at lade op med gratis kaffe.

Kapacitet

Board room seating 40 personer
Classroom seating 64 personer
Horse shoe seating 40 personer
Cinema seating 80 personer

Udstyr

  • PC projector
  • Free WiFi
  • Daylight / Natural light
  • Teleloop
  • Whiteboard
  • Stationery
  • Video conference
  • Microphone
  • Flip chart
  • TV screen
  • Screen
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 46 ㎡
  • Mellem
    • 26
    • 26
    • 26
    • 40

Alle tre lokaler kan kombineres til et stort lokale, så du kan holde præsentationer og samtaler i hovedlokalet og møder og break-out sessions i de mindre lokaler. Vores konferencefaciliteter kan skræddersyes til dit event.

Kapacitet

Board room seating 26 personer
Classroom seating 26 personer
Horse shoe seating 26 personer
Cinema seating 40 personer

Udstyr

  • PC projector
  • Free WiFi
  • Daylight / Natural light
  • Teleloop
  • Whiteboard
  • Stationery
  • Video conference
  • Microphone
  • Flip chart
  • TV screen
  • Screen
  • Airplay

Lille

  • 6
  • 8 ㎡
  • Lille
    • 6

Vores to mindre lokaler kan holde op til 6 personer hver. Dette er ideelt for personlige møder eller mere intime præsentationer. De ligger ved siden af det store lokale, så du kan nemt bevæge dig mellem alle tre.

Kapacitet

Board room seating 6 personer

Udstyr

  • PC projector
  • Free WiFi
  • Daylight / Natural light
  • Teleloop
  • Whiteboard
  • Stationery
  • Video conference
  • Microphone
  • Flip chart
  • TV screen
  • Screen
  • Airplay

Mad og drikke

Alle vores konferencepakker inkluderer frokost samt varme drikke og snacks i pauserne. Vi tilbyder også et-, to og treretters menuer til konferencegæster inklusiv te, fair trade kaffe og sodavand.

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
  • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
  • Flipover
  • Mikrofon
    • Naturligt lys / dagslys
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og modtag vores bedste tilbud

Nej tak!

Prøv venligst igen

Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.470.234.000 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.