Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Drott Karlstad ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Clarion Collection® Hotel Drott

Tilbage

Kvalitativt forretningshotel i Jugendstil, i hjertet af Karlstad

0 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 85 Hotelværelser 0 Stående deltagere 90 Siddende deltagere

Perfekt beliggenhed, gratis WiFi og moderne konferencefaciliteter er nøglen til tiltrækningskraften ved Clarion Collection Hotel Drott for forretningsrejsende. Mange besøgende elsker vores elegante Art Nouveau-stil og stilfulde bar lige så meget.

Efter en hård dag med møder gør vi det enkelt at slappe af. Nyd Tonight's special, hvor vi byder på suppe, salat og hovedret. Lige ved siden af receptionen finder du Drott Bar, hvor du kan samles med kollegaerne over en god drink.

For lidt luksus når den produktive dag er over, kan du lade spændingerne boble væk i vores jacuzzi. Vores relax-afdeling er det perfekte sted at slappe af: efter en tur i boblebadet kan du også prøve en forfriskende sauna.

Hvis du har lyst til noget lidt mere energisk efter at have siddet i mødelokaler hele dagen, så blæs spindelvævene væk i vores motionscenter. Foretrækker du at arbejde ude i den friske luft? Vi kan hjælpe dig med at finde de bedste joggingstier i byen - bare spørg i receptionen. Den nærliggende Sandgrundsudden er en smuk park, der er perfekt til en løbe- eller gåtur.

Beliggende blot en halv time fra lufthavnen og på den modsatte side af togstationen, er Clarion Collection Hotel Drott det perfekte sted at mødes og udforske. Vi er også inden for rækkevidde af Nöjesfabriken underholdningscenter og Karlstad Congress Culture Centre, hvis du er i byen for en af de store konferencer og arrangementer der. 

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Nem adgang til lufthavnen og banegården gør Clarion Collection Hotel Drott perfekt til interviews, møder, seminarer og præsentationer. Det samme gør vores tre fleksible og veludstyrede mødelokaler samt vores ekspertpersonale.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 60
  • 0 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 40
    • 20
    • 32
    • 60

Jägaren er vores største mødelokale og har plads til op til 60 personer i biografopstilling. Lokalet passer perfekt til foreløsninger, kursus, uddannelser og produktvisningar.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 40 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 32 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 16
  • 40 ㎡
  • Lille
    • 16
    • 16

Tornrummet og Styrelserummet er vores to mindste mødelokaler, og de rummer begge 16 personer.

Kapacitet

Tornrummets charmerende design i engelsk klubrumsstil skaber en intim atmosfære, som er perfekt for kreative diskussioner, eller for at lave store planer. Styrelsesrummet med dets lange bord passer til større bestyrelsesmøder, præsentationer eller workshops.

Bestyrelseslokale 16 personer
Runde bord 16 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi sikrer, at dine gæster føler sig friske og kreative med en stabil forsyning af gratis te og kaffe hele dagen. For overnattende gæster indgår en morgenbuffet, eftermiddagssnack og aftensmad, og konferencecatering kan arrangeres.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
    • Banketmiddag
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.378.001 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.