Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Grand, Kristianstad Kristianstad ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Grand, Kristianstad

Tilbage

Førsteklasses hotelplacering midt i den historiske by Kristianstad

3 Store mødelokaler 5 Mindre mødelokaler 137 Hotelværelser 150 Stående deltagere 110 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Grand, Kristianstad ligger 20 minutter fra lufthavnen og få skridt fra hovedbanegården. Dette konferencevenlige hotel inkluderer en række forretningsfaciliteter såsom fleksible mødelokaler og gratis WiFi.

Efter en travl dag med networking og ideudvikling kan du geare ned – eller fortsætte med at sludre – i vores chikke Grand Bar & Matsal. Vores kulinære tryllekunstnere vil imponere dig med moderne fortolkninger af skandinaviske klassikere.

Bor du her fredag og lørdag aften er den to-etagers natklub, Grand, det bedste sted i byen, at danse til daggry.

Er din forestilling om at stresse af fra arbejdets krav lidt mere fredfyldt, har vi også noget til dig. Smut ned i vores sauna og afslapningsrum. Vil du hellere være mere aktiv, har vi et fuldt udstyret træningslokale med træningscykler, løbebånd, håndvægte og mere.

Kristianstads historiske seværdigheder er lige udenfor døren – helt bogstaveligt når det kommer til vores nabo fra det 17. århundrede, Trinity kirken, som ifølge flere er den bedste renæssancekirke i Nordeuropa eller tag en slentretur langs Tivoli Park eller Vattenrike vådområdes naturlige skønhed.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Fra intime rum til møder, i store haller for keynote-taler, er vores 8 alsidige businesslokaliteter klar til næsten ethvert event. Vi har et team af eksperter klart til at sørge for, at alting forløber glat, så du kan koncentrere dig om at arbejde.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Stor

  • 120
  • 160 ㎡
  • Stor
    • 78
    • 96
    • 34
    • 96
    • 120

Din keynote-tale, forelæsning eller konference bliver et sikkert hit i en af vores mere rummelige lokaler, Döbeln, Ankarcrona og Översten. Med plads til 80 til 100 personer kan de også tilpasses til at rumme gallamiddage og fester.

Kapacitet

Klasselokale 78 personer
Cabarét seating 96 personer
Hestesko 34 personer
Runde bord 96 personer
Biografopstilling 120 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 35
  • 49 ㎡
  • Mellem
    • 14
    • 25
    • 18
    • 20
    • 35

Planlægger du seminar, workshop eller en mindre præsentation? Prøv vores mellemstore rum, Sjöcrona og Romann, som har plads til 14 og 35 personer. Disse alsidige lokaler kan indrettes i klasseværelses-, hestesko- eller biografstil.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer
Klasselokale 25 personer
Hestesko 18 personer
Runde bord 20 personer
Biografopstilling 35 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 20 ㎡
  • Lille
    • 10

Book dit mindre møde eller interviews i et af vores tre bestyrelseslokaler, alle med plads til 10. Som alle vores lokaler har de whiteboard, projektor og kontorartikler, så du med lethed kan indfange alles ideer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 10 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

Vi holder dine gæster forfriskede og fulde af energi dagen lang med gratis drinks og snacks inklusive te, kaffe, frugt, popcorn og softice. For noget med lidt mere bund tilbyder vi frokostbuffeter med suppe, en salatbar og hjemmebagt brød.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
  • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Seminar
    • Bryllup
    • Produktlancering
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter
2.566.102.004 24
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.