Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Ekoxen Linköping ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Ekoxen

Tilbage

Stedet at bo når du rejser til Linköping i forretningsøjemed

2 Store mødelokaler 10 Mindre mødelokaler 208 Hotelværelser 500 Stående deltagere 250 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Ekoxen kan prale med 12 konferencelokaler til op til 300 personer, vi kan nemt huse forretningsevents fra lille til stor skala. Centralt placeret med gode transportmuligheder til Linköping lufthavn og andre transportforbindelser.

Hvis du rejser til Linköping i forretningsøjemed, har vi, hvad du behøver for at have et imødekommende og hyggeligt ophold. Vi ligger i hjertet af byen ved siden af  Trädgårdsföreningen park og tæt på mange trækplastre. 

Quality Hotel Ekoxen tilbyder mange muligheder for hvile og afslapning, når din arbejdsdag er ovre. Fejr et succesfuldt møde med drikkevarer i Bar X ved siden af receptionen. Når vejret er lidt varmere, kan du bestille drikkevarer ud på vores terrasse og slappe af i solen. Kom uanset vejret, du kan altid nyde lækker nordisk og fransk kogekunst i hotellets restaurant Brasserie X. Måske foretrækker du at slappe af med træning i vores fitnesscenter, som befinder sig overfor hotellet. Her finder du løbebånd, konditionsudstyr og vægtløftningsmaskiner, perfekt til at brænde stress og spændinger fra din daglige rutine af.

Takket være vores centrale placering kan du nemt gå på opdagelse i den smukke by Linköping. Butikker, restauranter og kulturelle seværdigheder er alle indenfor kort rækkevidde. Fra middelalderkatedralen til det svenske luftværnsmuseum, der er ikke mangel på ting at se og gøre.

På Quality Hotel Ekoxen har du gratis WiFi på dit hotelværelse og i fællesområderne. Vi tilbyder også mad og drikke 24 timer i døgnet i Lounge 24 ved lobbyen. Hver morgen anretter vi morgenmadsbuffet i vores spiserum med økologiske og sunde valgmuligheder på menuen for at tanke dig op før en travl dag. Og hvis du har brug for tøjvask, mens du er her, kan vi også klare det for dig – bare giv os dit vasketøj før klokken 9, så får du det tilbage rent og pænt klokken 15 samme dag.

 

Læs mindre

Mad og drikke

Vi tilbyder 12 konferencerum af varierende størrelse så uanset dit events størrelse, har vi et rum der passer dig. Vores supervenlige, professionelle Quality Meeting Advisers kan hjælpe med at arrangere dit event, så det er et, man ikke lige glemmer.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 170
  • 138 ㎡
  • Ekstra stor
    • 25
    • 100
    • 60
    • 170

Lyst og luftigt. Vores største lokale har plads til 170 personer, og passer perfekt til store konferencer. Udover standardudstyret findes der også mikrofoner og headsets tilgængeligt, så alle i lokalet kan høre dig klart og tydeligt.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 25 personer
Klasselokale 100 personer
Hestesko 60 personer
Biografopstilling 170 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Airplay
  • Videokonference
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred

Stor

  • 80
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 20
    • 60
    • 30
    • 80

Vores store konferencelokaler har plads til 80-140 personer og befinder sig i stueetagen. Udstyret med projektorskærm, whiteboard, notesblokke, kuglepenne og gratis WiFi er disse topmoderne lokaler perfekte til seminarer og konferencer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 60 personer
Hestesko 30 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Videokonference
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 60
  • 67 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 50
    • 25
    • 60

Vores mellemstore mødelokaler, blandt dem Getingboet og Spindeln, kan huse op til 40 siddende personer. Også her kan udstyr arrangeres efter dine behov – bare tal med din mødekonsulent, som med glæde vil hjælpe dig med alt, hvad du har brug for.

Kapacitet

Vi tilbyder fire mindre mødelokaler, Myran, Flugan, Syrsan og Humlan, med kapaciteter mellem 16 og 30 personer. Disse lokaler er velegnede til uformelle møder og mindre gruppesamlinger. Udstyr kan arrangeres efter dine behov.

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 50 personer
Hestesko 25 personer
Biografopstilling 60 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Videokonference
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 20
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 15
    • 15
    • 15
    • 20

Arrangér mindre møder, interviews eller små workshops i vores mindre mødelokaler, som har en kapacitet på op til 15 personer. Som alle vores andre lokaler findes der projektor, whiteboard og kontorsmateriale for at fange alle jeres ideer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 15 personer
Klasselokale 15 personer
Hestesko 15 personer
Biografopstilling 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Videokonference
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Alle konferencegæster på Quality Hotel Ekoxen har adgang til gratis fair trade te og kaffe, frugt, popcorn og is. Vi kan også arrangere frokost og middag for vores konferencegæster i vores spiserum, så alle er tanket op til succes.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Spa
  • Taxaservice
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Ladestation
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.378.001 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.