Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Arctic Lulea ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Arctic

Tilbage

Comfort Hotel Arctic - affärsresenärernas andra hem

0 Store mødelokaler 3 Mindre mødelokaler 94 Hotelværelser 35 Stående deltagere 35 Siddende deltagere

10 minutter fra Luleå Airport og lige overfor Luleå Centralstation tilbyder Comfort Hotel Arctic den ideelle løsning for at få et effektivt og bekvemt forretningsmøde eller konference.

Comfort Hotel Arctic tilbyder en hyggelig konferenceoplevelse udover det sædvanlige, i nærheden af storlsået natur med midnatssol om sommeren og 

Comfort Hotel Arctic erbjuder en gemytlig konferensupplevelse utöver det vanliga, i närhet till storslagen natur med midnattssol under sommaren och norrsken under vinterhalvåret. Professionell och serviceinriktad personal är alltid bara ett samtal bort.

Der findes en shop i lobbyen, som er fyldt med alle typer forsyninger. Her finder du alt fra shampoo og balsom i rejsestørrelse til lækre snacks, som er både sunde og energigivende.

Vores lækre morgenmadsbuffet indgår i værelsesprisen, og har mange økologiske og sunde valgmuligheder. En god start på dagen, helt enkelt. 

Efter arbejdsdagen kan du koble af i relaxafdelingen med sauna. Kom op til sjette etage og kobl af. Her findes desuden en skøn sofa at chille i, et storskærms-tv, træningscykel og crosstrainer. Du kan altså enkelt få tid til træningen, selvom du er på rejsende fod. 

Comfort Hotel Arctic ligger perfekt midt i centrum af Luleå. Du er tæt på lokale butikker, restauranter og barer, hvilket er praktisk, når du har et ledigt vindue i dit arbejdsskema.

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

På Comfort Hotel Arctic tilbyder vi lokaler for op til 35 personer, perfekte for mindre møder, konferencer og workshops.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 35
  • 75 ㎡
  • Mellem
    • 35

Vores største konferencelokale ligger højst oppe i hotellet med en fin udsigt over en indergård. Seks store vinduer slipper masser dagslys ind i det nyrenoverede lokale, der rummer op til 35 personer.

Kapacitet

Klasselokale 35 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • TV-skærm
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Lille

  • 6
  • 10 ㎡
  • Lille
    • 6

Vores to mindre mødelokaler, som hver rummer 6-8 personer, har vinduer, der slipper masser af fint dagslys ind.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 6 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi er fleksible og lytter til hvad vores gæster vil have. Vi kan tilbyde frokost, middag, eftermiddagskaffe og drikkevarer hvornår som helst. Lad os vide, hvad I har brug for, så ordner vi det!

  • Kaffe & te
  • Bar
  • Allergivenlig mad
  • Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Parkering
  • Sauna
  • Vaskeservice
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Roomservice
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Træningslokale
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
Udstyr
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • TV-skærm
  • Videokonference
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
    • Airplay
    • Flipover
    • Mikrofon
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Konference
  • Kursus
  • Produktlancering
  • Seminar
  • Aftensarrangement
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Lille møde
    • Messe
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
2.566.102.004 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.