Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Comfort Hotel® Malmö Malmø ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Comfort Hotel Malmö

Tilbage

Vi er lige på den anden side af gaden overfor Malmö centralstation

2 Store mødelokaler 2 Mindre mødelokaler 293 Hotelværelser 250 Stående deltagere 80 Siddende deltagere

Nyd moderne konferencefaciliteter i denne smukke markedshal fra det 19. århundrede, lige i hjertet af denne attraktive svenske by. Der er en praktisk placeret og billig parkeringsplads lige udenfor hotellet til dig, der kommer i bil.

Med tre rummelige mødelokaler, og et område med plads til 250 personer til galla og lanceringer, er Comfort Hotel Malmö et godt valg til din næste konference.

Vi har også træningsfaciliteter udstyret med det seneste inden for trænings- og vægtmaskiner, så du kan vedligeholde din træningsrutine, og en boksering så du kan få afreageret lidt.

Lobbyshoppen er åben døgnet rundt, og her kan du købe lækre baguettes og salater, jucie, kaffe og te samt forskellige snacks.

Vi er beliggende midt i det centrale Malmø, så du har adgang til masser af sightseeing i din fritid. Hvorfor ikke smutte ud i byen og opleve det lokale område? 20 minutter til fods bringer dig til det historiske Malmø slot, mens en ti minutters køretur bringer dig til Riberborgs Kallbadhus – Malmøs luksuriøse udendørs swimming pool, som er åben året rundt (selv i de iskolde måneder!)

Læs mindre

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Vores tre mødelokaler har plads til op til 160 personer. Den fleksible indretning gør, at du kan opstille i auditorie eller klasseværelses-layout, eller i U-form, gruppe- og bestyrelsesopsætning ved mindre møder eller brainstorming-sessions.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

The Event Room

  • 150
  • 0 ㎡
  • Stor
    • 150
    • 150
    • 60
    • 150

Middag, stort event eller bryllup? Kun fantasien sætter grænser!

Kapacitet

Grib chancen for at være vært for dit næste arrangement i en historisk sal, nyrenoveret og udstyret med moderne teknologi. Altsammen tilpasset for at passe dine behov.

Derudover rummer vores mødelokale "The Event Room" op til 150 personer.

Som et af de største hoteller i sydlige Sverige med vores 293 værelser, har vi masser af plads til alle.

Bestyrelseslokale 150 personer
Klasselokale 150 personer
Hestesko 60 personer
Biografopstilling 150 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Stor

  • 80
  • 86 ㎡
  • Stor
    • 20
    • 50
    • 32
    • 80
    • 40

Studio 2 har PC-projektor og lydsystem, og vi har masser af skrivematerialer, så det behøver I ikke at tage med. Her er der plads til op til 40 personer i auditorie-opstilling og 24 i klasseværelses-opstilling – ideelt til små og mellemstore møder.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 50 personer
Hestesko 32 personer
Biografopstilling 80 personer
Islands 40 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mellem

  • 40
  • 58 ㎡
  • Mellem
    • 14
    • 24
    • 16
    • 40
    • 20

Studio 3 er et mellemstort lokale, som kan udstyres med LCD-projektor, lydsystem og gratis WiFi. Sig blot til, hvis du har brug for andet udstyr. Dette lokale har plads til op til 22 i klasseværelses-opstilling og op til 40 i auditorie-opstilling.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 14 personer
Klasselokale 24 personer
Hestesko 16 personer
Biografopstilling 40 personer
Islands 20 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vi sørger for snacks og drikkevarer for at holde dig ladet op, inklusiv gratis fair trade kaffe og te. Start din dag ved morgenmadsbuffeten med masser af sunde og økologiske valgmuligheder, og afslut den med en ret fra den varierede middagsmenu.

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Allergivenlig mad
  • Morgenmad

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Træningslokale
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
    • Vaskeservice
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Sunde snacks
  • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Bar
    • Popcorn og softice
    • Restaurant
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Papir og kuglepenne
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Kick-off
  • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Seminar
    • Bryllup
    • Julefrokost
    • Produktlancering
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson
2.566.102.004 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Booking kode

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.