Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ The Mill Malmø ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel™ The Mill

Tilbage

Få et ekstra krydderi til dit møde

0 Store mødelokaler 10 Mindre mødelokaler 0 Hotelværelser 200 Stående deltagere 150 Siddende deltagere

Quality Hotel™ The Mill er det perfekte sted til din næste konference eller dit næste møde. Vores 10 konferencelokaler ligger midt i det centrale Malmø og kan skræddersys, så de passer til lige netop dit arrangement.

Navnene på konferencelokalerne er opkaldt efter krydderier, som sælges på Möllevångstorget, "Möllan", et stenkast fra hotellet. Vi har flettet den livlige atmosfære fra torvet ind i hotellets fællesområder, konferenceafdelingen samt i restauranten og i barerne.

Begynd dagen med en stor og mættende morgenmad med masser af sunde og økologiske alternativer. Når det gælder frokosten eller aftensmaden, anbefaler vi et besøg i vores restaurant Brasserie X. Her får du serveret gode og enkle retter fra bunden. I hotellets lobby finder du endvidere vores herlige Bar X – det perfekte mødested til en drink inden middagen.

Mellem møderne og måltiderne kan det være skønt at klare tankerne, og det gør man bedst med et besøg i fitnessrummet. Kondition, styrketræning eller smidighed? Her kan du træne det hele.

Hos os får I en farverig konference med et ekstra krydderi!

Vores konference- og mødelokaler

Vores mødelokaler kan rumme alt fra 7 til 45 personer. Vi hjælper dig med at finde det perfekte valg til lige netop din konference. Mødelokalerne er opkaldt efter krydderierne på Möllevångstorgets marked, som er nabo til hotellet.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Mellem

  • 45
  • 63 ㎡
  • Mellem
    • 28
    • 45

Vores mellemstore mødelokale med navnet Kakao kan rumme op til 63 personer. Det passer perfekt til et større møde eller til foredrag.

Kapacitet

Klasselokale 28 personer
Biografopstilling 45 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • Airplay

Lille

  • 24
  • 35 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 18
    • 16
    • 24

Vi har i alt 9 mødelokaler i en mindre størrelse. Her kan du holde møder, mindre konferencer eller forelæsninger. Vi hjælper dig med at indrette lokalerne efter dine behov. Biografopstilling, bestyrelsesopstilling eller hestesko, du bestemmer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 18 personer
Hestesko 16 personer
Biografopstilling 24 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

Vi serverer en sund, god og mættende morgenmad, frokost og middag – alt sammen fra vores restaurant Brasserie X. I konferencepauserne får du fyldt energidepoterne op med te, kaffe, frugt samt ubegrænsede mængder af popcorn og softice!

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
    • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Teleslynge
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Alt du har brug for at vide om konferencer

Dine konferencer og møder starter her

Nej tak!

Prøv venligst igen

Alt du har brug for at vide om konferencer
Tak fordi du tilmeldte dig!

Du vil snarest modtage en mail med gode tilbud

2.550.355.003 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.