Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Friends Solna ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Friends

Tilbage

Quality Hotel™ Friends – et populært valg for forretningsrejsende

4 Store mødelokaler 11 Mindre mødelokaler 399 Hotelværelser 1800 Stående deltagere 1800 Siddende deltagere

Bare få meter fra Friends Arena stadionet og Mall of Scandinavia tilbyder Quality Hotel™ Friends moderne eventlokaler, topmoderne møderum, gode spise- og drikkemuligheder – alt dette med gode transportforbindelser til Stockholm Arlanda Lufthavn.

Slap af efter en hård dags arbejde i Brasserie X. Med en slående blanding af klassisk fransk brasserie og trendy nordisk bar, serverer dette stilede 25. sals spisested forbløffende udsigter og  måltider der får tænderne til at løbe i vand – og, ej at forglemme, fantastiske cocktails.

Hvis du har brug for en hurtig opfriskning ethvert tidspunkt på dagen, så forkæl dig selv med en espresso, et glas vin eller en bid mad i vores afslappede receptionsbar. Morgenmad serveres hver morgen i In Between på 4. sal.

Nyd din velfortjente tid væk fra flipchartsene og navneskiltene med vores fritidsaktiviteter. Hvis vægtløftning eller konditræning er din foretrukne måde at falde ned på, så tag straks i vores fitnesscenter til fri afbenyttelse, når din arbejdsdag er ovre. Træd bagefter ind i en af vores to saunaer og lad dine muskler – og din psyke – slappe helt af.

Hvis du får noget fritid fra din rolle eller event, kan du udforske det lovende område Arenastaden. The Mall of Scandinavia – lige ved siden af – er et indkøbscenter med spisesteder, butikker og underholdning. Træk noget frisk luft i de nærliggende grønne områder ved Råstasjön og den kongelige Hagaparken. Med Stockholms historiske centrum under en 10 minutters togtur væk, er det nemt at passe noget sightseeing ind i slutningen af din forretningsrejse.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

The Quality Hotel Friends er et dedikeret eventhotel, hvor forretningsgæster kan nyde godt af kombinationen af moderne faciliteter og stor ekspertise i at holde møder eller konferencer af enhver størrelse. Det, du drømmer om, får vi til at ske.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 1800
  • 2000 ㎡
  • Ekstra stor
    • 210
    • 232
    • 290
    • 1800

Vores største lokale, Strawberry Fields, har plads til 1800 deltagere på 2000 kvm, og kan deles ind i fem mindre afdelinger. Vores næststørste lokale, 02, har plads til 470 personer, og kan deles ind i to afdelinger.

Kapacitet

Klasselokale 210 personer
Cabarét seating 232 personer
Runde bord 290 personer
Biografopstilling 1800 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 90
  • 94 ㎡
  • Stor
    • 34
    • 72
    • 64
    • 32
    • 80
    • 90

Vores designerede konference-niveau på femte sal er det perfekte sted at afholde mellemstørrelse events som præsentationer eller seminarer. Det inkluderer otte alsidige, multifunktions-lokaler der kan rumme mellem 25 og 90 personer.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 34 personer
Klasselokale 72 personer
Cabarét seating 64 personer
Hestesko 32 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 90 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 45
  • 48 ㎡
  • Mellem
    • 16
    • 32
    • 32
    • 20
    • 36
    • 45

Kapacitet

Bestyrelseslokale 16 personer
Klasselokale 32 personer
Cabarét seating 32 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 36 personer
Biografopstilling 45 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 12
  • 47 ㎡
  • Lille
    • 12
    • 6

Vores to rum i bestyrelseslokale-stil, Santiago Bernabéu og en 25. sals suite, er perfekte til møder med henholdsvis 16 og 10 personer. Intime hospitality-loger på Friends Arena med direkte adgang til og fra vores hotel, er også til rådighed.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Runde bord 6 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Mad og drikke

Udover te og kaffe har vi gratis frugt, popcorn og is frit tilgængeligt for at holde vores gæsters energiniveau oppe hele dagen. En stort opbud af velsmagende morgenmads-, frokost- og middagsmuligheder serveres I vores afslappende restauranter.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar

Vores faciliteter

Her ser du en liste over de tjenester og servicetilbud, som findes hos os. De overstregede tjenester findes ikke tilgængelige hos os, men kan findes hos hoteller i nærheden, som du ser længere nede.

Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Ladestation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
    • Indendørs pool
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Egen tekniker
    • Justerbar værelsesstørrelse

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 26
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.