Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Clarion Hotel® Amaranten Stockholm ,  Sverige

Creating Stories

This is where your brilliant ideas and creative meetings takes place
Clarion Hotel® Amaranten

Tilbage

Lad innovation skabes til tonerne af vores største 60'er-ikoner

2 Store mødelokaler 8 Mindre mødelokaler 461 Hotelværelser 900 Stående deltagere 80 Siddende deltagere

Kun syv minutter fra Stockholms Central finder du Clarion Hotel Amaranten, Kungsholmens perle. På konferencen mødes du af personlig og passioneret service, hvor fleksibilitet og kreativitet gør jeres møde uforglemmeligt.

Se alle vores konferencehoteller i Stockholm her.

Velkommen til Clarion Hotel Amaranten, som er et stilfuldt hotel i Stockholms naturskønne bydel Kungsholmen. Vi er bekvemt placeret mindre end en kilometer fra Stockholms hovedbanegård, med gode bus- og metroforbindelser. Hvis du foretrækker at rejse med taxa, er vi 20 minutter fra Stockholm Bromma Lufthavn og 45 minutter fra Stockholm Arlanda Lufthavn.

Clarion Hotel Amarantener den perfekte plads for jeres mindre møder, da maksimumskapaciteten i det største lokale er 80 personer. Vælg at blive inspireret af 1960ernes ikoner som Etta James, Ray Charles eller vores alles "Queen of soul" Aretha Franklin. For forelæsninger, bestyrelsesmøder og uddannelser findes lyse, friske lokaler, men ønskes et mere kreativt møde, kan I blandt andet holde konference blandt instrumenter og Roxettes gamle mixerbord i "The Studio".

Når du får lidt værdifuld fritid efter seminarer eller begivenheder, kan du opleve noget af Stockholms bedste køkken her på vores hotel. Stjernekokken Marcus Samuelsson står bag konceptet for restaurant Kitchen & Table, og blander retter og ingredienser fra Manhattan og Kungsholmen for at skabe en unik smagsoplevelse. I cocktailbaren Tap Room nyder du high end cocktails og en klassisk barmenu, tilberedte med sæsonens råvarer, mens du mingler med kollegaerne.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Vores mødelokaler leverer stil med moderne 60’er-flair og inspiration, samt privatliv og passioneret service - uanset om du ønsker et lokale med udsigt over byen eller et lyst selskabsrum. Måske begynder mødet med at afspille vores LP-skiver?

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Stor

  • 80
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 26
    • 52
    • 30
    • 30
    • 80

Johnny/Sam er vores største lokale, og rummer op til 80 personer. Dette er et perfekt lokale for klassiske møder, eksklusive middage og andre festligheder!

Kapacitet

Bestyrelseslokale 26 personer
Klasselokale 52 personer
Hestesko 30 personer
Runde bord 30 personer
Biografopstilling 80 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Teleslynge
  • Videokonference

Mellem

  • 16
  • 24 ㎡
  • Mellem
    • 12
    • 14
    • 16
    • 12

Vi tilbyder 4 konferencelokaler, der passer udmærket, hvis du behøver et lokale med plads til 30-45 personer. Dette er klassiske lokaler, så her kan kreativiteten virkelig trives under møder, mingel og middage!

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 14 personer
Hestesko 16 personer
Islands 12 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Videokonference

Lille

  • 13
  • 27 ㎡
  • Lille
    • 13

Vores mindre lokaler tager op til 12-20 personer, og er helt perfekte for bestyrelsesmøder, interviews eller innovative brainstormingsmøder. Eller hvorfor ikke forvandle rummene til en privat after-work? The sky is the limit!

Kapacitet

Bestyrelseslokale 13 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay
  • Videokonference

Mad og drikke

Her tilbydes fantastiske kagebuffeter, hyggelig frokost og smagssensationer til middag. I standardpakken indgår formiddagskaffe med sødt, frokost og forfriskninger om eftermiddagen. Er jeres gruppe Basic, Some extra eller Let's go crazy?

  • Kaffe & te
  • Sunde snacks
  • Bar
  • Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Spa
    • Taxaservice
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Flipover
    • Teleslynge
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
    • Projektledere / kontaktperson

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.379.001 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.