Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Nacka Nacka ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Nacka

Tilbage

Quality Hotel Nacka er en favorit blandt forretningsrejsende

3 Store mødelokaler 10 Mindre mødelokaler 164 Hotelværelser 300 Stående deltagere 200 Siddende deltagere

Quality Hotel™ Nacka er et varmt, behageligt hotel med 13 lokaler af varierende størrelser, der er egnet til mange forskellige events og konferencer. Tilføj en central placering, blot 10 minutter fra Slussen og 20 minutter fra det centrale Stockholm.

Det er på grund af den centrale placering og de fantastiske faciliteter, at Quality Hotel Nacka er en favorit blandt forretningsrejsende. Brasserie X er hotellets restaurant. Dette hyggelige spisested er afslappet, og byder både hotelgæster og lokale velkommen.

Køkkenet serverer lækre franske retter lavet med lokale råvarer. Hotelbaren er et skønt lille sted at nyde en drink (eller to) efter middagen og falde ned efter en dag fuld af møder. Denne afslappede bar, beliggende i lobbyen, er et rigtig godt sted at mødes med kollegerne og nyde en drink sammen.

Gæster, der vil flade ud efter en lang dag med networking, behøver ikke at bevæge sig længere væk end 'afslapnings'-området. Fitnesscenter, sauna og jacuzzi kan alle benyttes af gæster under deres ophold for at stresse og koble helt af. Fitnesscentret er også udrustet med det nyeste udstyr, hvis du skulle have lyst til at få pulsen lidt op. I sommermånederne åbner hotellet op for soldækket, som er placeret ved siden af poolen, så gæsterne kan slappe af og få noget sol i pauserne fra konferencen. Nærområdet er et fantastisk sted at udforske med mange muligheder for smukke vandre- og gåture tæt på. Alle jer joggere vil få et kick ud af de glimrende løberuter omkring Sickla-søen. For dem der leder efter spænding kan adventure-ruterne virkelig få dit blod til at rulle.

Stockholms Läns Museum, det lokale historiske museum, ligger en kort gåtur fra hotellet og er bestemt et besøg værd. Filmstaden Sickla ligger lidt længere fra museet og er byens lokale biograf, hvor gæster kan se en film under deres ophold.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Hotellet har en række forskellige konference- og mødelokaler, der kan bruges til events. De større konferencerum kan ændres så de passer til dit formål. Hvert møderum er udstyret med moderne teknologi og de har alle adgang til gratis WiFi.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
Se al hotelinformation

Ekstra stor

  • 200
  • 230 ㎡
  • Ekstra stor
    • 54
    • 160
    • 110
    • 54
    • 80
    • 200
    • 140

Atlas Diesel rummer op til 200 siddende gæster, og er det største af alle vores mødelokaler. Håndholdte mikrofoner og "mygge" findes, så du kan få dine pointer frem. Lokalet passer udmærket til events, mingel og temaaftener.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 54 personer
Klasselokale 160 personer
Cabarét seating 110 personer
Hestesko 54 personer
Runde bord 80 personer
Biografopstilling 200 personer
Islands 140 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • TV-skærm
  • Airplay

Stor

  • 70
  • 80 ㎡
  • Stor
    • 30
    • 45
    • 25
    • 70
    • 36

Tollaren og Propellern er vores store konferencelokaler, der har siddepladser til op til 55-70 personer. Disse rum kan bruges til præsentationer såvel som uddannelse og workshops. Mikrofon og teleslynge kan lejes.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 30 personer
Klasselokale 45 personer
Hestesko 25 personer
Biografopstilling 70 personer
Islands 36 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mellem

  • 35
  • 78 ㎡
  • Mellem
    • 24
    • 25
    • 20
    • 24
    • 35

De mellemstore møderum har siddepladser op til 35 personer. Lokalerne er rigtig gode til møder, præsentationer og workshops, hvor der kan brainstormes en masse. Mikrofon og teleslynge kan lejes.

Kapacitet

Størrelsen på lokalerne varierer fra mellem 40 til 78 kvm. 

Bestyrelseslokale 24 personer
Klasselokale 25 personer
Hestesko 20 personer
Runde bord 24 personer
Biografopstilling 35 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Videokonference
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Airplay

Lille

  • 10
  • 20 ㎡
  • Lille
    • 8
    • 10
    • 8
    • 6
    • 6
    • 10

Book jeres mindre møder eller interviews i et af vores 5 gruppelokaler med kapacitet for op til 10 personer. Alle vores lokaler er udstyrede med whiteboard, projektor og skrivemateriale, så I let kan fange alle jeres ideer på skrift.

Kapacitet

Vi har både mikrofon og teleslynge til udlejning. Alle værelser har fast møblering - bestyrelsesopsætning.

Bestyrelseslokale 8 personer
Bar 10 personer
Klasselokale 8 personer
Hestesko 6 personer
Runde bord 6 personer
Biografopstilling 10 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • Projektorskærm / -lærred
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • TV-skærm
  • Airplay

Mad og drikke

At forblive frisk er vigtigt under en konference, så der bliver sørget for gratis snacks igennem dagen for at højne energiniveauerne. Frugt, is og popcorn, såvel som kaffe, te og vand er altid tilgængeligt. Dagens måltider kan også serveres.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar
Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Transferbus
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Ladestation
    • Spa
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Mikrofon
    • Teleslynge
    • TV-skærm
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Justerbar værelsesstørrelse
    • Konferencecenter

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.376.003 25
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.