Denne webside er designet til nyere browsers. For den bedste oplevelse, opgradér venligst til en senere version.

Clarion Collection® Hotel Uman

Møde hos os

Komfortabelt forretningshotel ved floden i centrale Umeå

0 Store mødelokaler
3 Mindre mødelokaler
89 Hotelværelser
50 Stående deltagere
76 Siddende deltagere

Forretningsrejsende i universitetsbyen Umeå værdsætter den centrale beliggenhed, mødefaciliteterne og gratis WiFi ved Clarion Collection Hotel Uman. Men de elsker fritidstilbuddene og dejlig all-inclusive mad.

 Alle ved, at et godt måltid mad er den bedste måde at afrunde en travl dag. På vores hotel er der taget hånd om det hele med en gratis middag med suppe, salat og hovedret. Det er én ting mindre at bekymre sig om, så du kan fokusere på dit arbejde.

Kontaktinformation

Vores konference- og mødelokaler

Hvis du er vært for et event i Birches Byen - uanset om det er et interview, seminar eller præsentation – behøver du ikke lede længere end Clarion Collection Hotel Uman. Vores tre moderne konferencelokaler har alt, du behøver for et vellykket møde.

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard

Mellem

34
45 ㎡
Mellem
12
12
10
34
20

Syster Magda er vores alsidige mellemstore rum, med plads til mellem 20 og 30 gæster. Vælg det siddepladslayout, bl.a. bestyrelseslokale, klasseværelse eller biografstil, der passer til dit arrangement. Alt udstyr er inkluderet.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 12 personer
Klasselokale 12 personer
Hestesko 10 personer
Runde bord 34 personer
Biografopstilling 20 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Flipover
Teleslynge
Videokonference
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Lille

10
16 ㎡
Lille
8
8
6
10

Vores mindste mødelokale er Suster Gerda, et hyggeligt mødested, der kan rumme otte personer med siddepladser som bestyrelseslokale eller klasseværelse. Ligesom alle vores mødelokaler har det audiovisuelt udstyr, flipcharts og gratis WiFi.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer
Klasselokale 8 personer
Hestesko 6 personer
Biografopstilling 10 personer

Udstyr

PC projektor
Naturligt lys / dagslys
Wi-Fi
Whiteboard
Papir og kuglepenne
Videokonference
Flipover
Teleslynge
Mikrofon
TV-skærm
Projektorskærm / -lærred
Airplay

Mad og drikke

For at holde dine gæster gående under dit konferenceprogram tilbyder vi gratis te og kaffe, vand og frisk frugt. Overnattende gæster har en morgenbuffet, eftermiddagssnacks og et aftenmåltid, som er inkluderet i værelsesprisen.

Kaffe & te
Sunde snacks
Bar
Restaurant

Vores faciliteter

Øvrig hotelinformation
  • Parkering
  • Sauna
  • Taxaservice
  • Træningslokale
  • Vaskeservice
  • Busparkering
  • Indendørs pool
    • Ladestation
    • Roomservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
    • Popcorn og softice
Udstyr
  • Flipover
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Whiteboard
  • Wi-Fi
  • Airplay
    • Mikrofon
    • Projektorskærm / -lærred
    • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Videokonference
Type arrangement
  • Bestyrelsesmøde
  • Dagsmøde
  • Konference
  • Kursus
  • Lille møde
  • Seminar
  • Aftensarrangement
    • Banketmiddag
    • Bryllup
    • Fest
    • Julefrokost
    • Kick-off
    • Messe
    • Produktlancering
Konferenceløsninger
  • Handicaptilpasset
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
  • Egen tekniker
  • Gruppeindcheckning
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
    • Konferencelounge
3.2.8.003 22
Bookingkode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Bookingkode skal angives

Vælg værelse

værelse Slet værelse

Tilføj værelse
Bookingkode

Din bookingkode er tilføjet.

Please note

Your session will be ended

Please note that changing language will end this session. You will be logged out and all ongoing tasks will be lost.