Denne side er designet for nyere browsers. For den bedste oplevelse, venligst opgrader til en senere version.

Quality Hotel™ Royal Corner Växjö ,  Sverige

Møde hos os

Konferencer og møder på
Quality Hotel Royal Corner

Tilbage

Hotel i hjertet af den historiske og grønne by Växjö

3 Store mødelokaler 8 Mindre mødelokaler 160 Hotelværelser 250 Stående deltagere 140 Siddende deltagere

Omgivet af skove og søer er Quality Hotel™ Royal Corner i Växjö det perfekte sted at lave forretninger. Det ligger bare 15 minutter fra Småland lufthavn og en kort gåtur fra banegården, så du kan gå i gang med arbejdet med det samme.

Med 11 erhvervslokaler har vi det helt rigtige rum til dig, uanset om du planlægger et intimt møde eller en hovedtale. Vi sikrer os, at du bliver ved med at være frisk hele dagen med vores gratis te og kaffe, tilgængeligt hele døgnet.

Tank op til dagens opgaver med vores morgenmadsbuffet, fyldt med sunde og økologiske valgmuligheder på vores restaurant, La Castellina. Tag en pause fra møderne og spis frokost her på ugedage, med et udvalg af lette måltider og italienske à la carte retter. Om aftenen kan du blive hængende med dine klienter eller kolleger og nyde en treretters menu.

Efter en produktiv dag kan du slappe af med en svømmetur i poolen eller afspænding i vores jacuzzi. Eller hvorfor ikke prøve en oplivende svensk sauna? Hvis du vil stresse af med en god omgang træning, har vi et fitnesscenter fuldt udrustet med løbemaskiner, cross-trainers, motionscykler og håndvægte.

Hvis du er ude på at imponere dine æresgæster så tag ud i byen: For kulturgribbe er koncertsalen og teatret bare et øjeblik væk. Middag på PM & Vänner, Växsjös Michelinstjerne-præmierede restaurant, er et must. Her kan du få retter som kammusling med kaviar og bottarga. Du kan lære om byens håndblæste glaskunst på Swedish Glass Museum. Eller besøge ruinerne af Kronoberg slottet og tage en dampskibstur på søen.

Læs mindre

Vores konference- og mødelokaler

Med 11 erhvervslokaler, og en kapacitet på op til 140 gæster, er Quality Hotel Royal Corner perfekt til alt fra seminarer til hovedtaler og banketter. Alle vores rum har masser af dagslys og den nyeste teknologi.

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
Se al hotelinformation

Stor

  • 140
  • 176 ㎡
  • Stor
    • 90
    • 88
    • 50
    • 100
    • 140

Vores to største lokaler, Royal 1 og 2, kan rumme 65 gæster hver eller slås sammen til en 140-kapacitets sal. Det er ideelt til banketter og udstillinger, og projektoren og mikrofonen gør det nemt for publikum at følge dine hovedtalere.

Kapacitet

Klasselokale 90 personer
Cabarét seating 88 personer
Hestesko 50 personer
Runde bord 100 personer
Biografopstilling 140 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Teleslynge
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Mikrofon
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Videokonference
  • Airplay

Mellem

  • 35
  • 60 ㎡
  • Mellem
    • 20
    • 35
    • 20
    • 35

Hold workshops og præsentationer i vores mellemstore lokaler Kronoberg, Gårdsby och Ramnåsa som kan rumme fra 35 til 45 gæster.

Kapacitet

Vi har højtalersystemer, så du kan blive hørt tydeligt, såvel som projektorer til dit pitch deck. Fang dit publikums respons på whiteboardet.

Bestyrelseslokale 20 personer
Klasselokale 35 personer
Hestesko 20 personer
Biografopstilling 35 personer

Udstyr

  • PC projektor
  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Airplay

Lille

  • 8
  • 25 ㎡
  • Lille
    • 8

Til bestyrelsesmødet eller seminaret prøv et af vores fem mindre lokaler med plads til seks til otte personer. Der er et TV eller en projektor til præsentationer og whiteboard, flipchart og kontorartikler til at fange kollegernes tanker.

Kapacitet

Bestyrelseslokale 8 personer

Udstyr

  • Naturligt lys / dagslys
  • Wi-Fi
  • Whiteboard
  • Papir og kuglepenne
  • Flipover
  • TV-skærm
  • PC projektor
  • Teleslynge
  • Videokonference
  • Mikrofon
  • Projektorskærm / -lærred
  • Airplay

Mad og drikke

Vores restaurant, La Castellina, kan tilbyde alt fra buffeter til treretters middage for at tilpasse sig din konferences behov. Og vi hjælper til med at holde dine gæster friske, klar og engagerede hele dagen med gratis te, kaffe og frugt.

  • Kaffe & te
  • Popcorn og softice
  • Sunde snacks
  • Bar
Øvrig hotelinformation
  • Busparkering
  • Indendørs pool
  • Ladestation
  • Parkering
  • Roomservice
  • Sauna
  • Taxaservice
    • Træningslokale
    • Vaskeservice
    • Spa
    • Transferbus
Mad og drikke
  • Allergivenlig mad
  • Bar
  • Frokost
  • Kaffe & te
  • Middag
  • Morgenmad
  • Popcorn og softice
    • Restaurant
    • Sunde snacks
    • Vegetariske alternativer
    • Økologiske alternativer
Udstyr
  • Flipover
  • Mikrofon
  • Naturligt lys / dagslys
  • Papir og kuglepenne
  • PC projektor
  • Projektorskærm / -lærred
  • Teleslynge
    • TV-skærm
    • Whiteboard
    • Wi-Fi
    • Airplay
    • Videokonference
Type arrangement
  • Aftensarrangement
  • Banketmiddag
  • Bestyrelsesmøde
  • Bryllup
  • Dagsmøde
  • Fest
  • Julefrokost
    • Kick-off
    • Konference
    • Kursus
    • Lille møde
    • Messe
    • Produktlancering
    • Seminar
Konferenceløsninger
  • Gruppeindcheckning
  • Handicaptilpasset
  • Justerbar værelsesstørrelse
  • Konferencecenter
  • Konferencelounge
  • Projektledere / kontaktperson
  • Break out-rum
    • Egen tekniker

Not a conference member?

Not a member? Sign up to receive our newsletter!

No, thank you!

Action you performed failed! Try again later.

Not a conference member?
Thank you for signing up!

You will soon recieve an email with great offers

2.564.396.002 22
Booking kode

Har du en bookingkode? Tilføj den for at se ledige værelser. Log ind for at booke med firmaaftale, bonuspoint eller for at se medlemspriser. Log ind.

Gem

Booking kode kan ikke være tom

Select rooms

værelser Slet værelse

Tilføj værelse
Din booking kode er blevet gemt

Booking koden er tilføjet.

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.