MenuLuk

Hej! Hvordan kan vi hjælpe dig?

Jeg mangler ekstra point efter pointkampagne, som f.eks. dobbelt eller trippel bonuspoint eller Mastercard. Hvorfor?

Kontrollér først, at følgende vilkår er opfyldt:

  • Er der gået 24 timer efter at de almindelige point kom ind på din profil via Min side?
  • Har du fulgt vilkårene for tilbuddet ved bookingen?

Visse tilbud registreres kun en gang pr. måned eller på en bestemt dato, men det mest sædvanlige er, at pointene kommer efter du har checket ind. Dette angives på tilbudssiden.

Er alle vilkår opfyldt, men dine point er endnu ikke registreret på din medlemsprofil, skal du kontakte Kundeservice.

Har du brug for hjælp?

Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.

Sådan!

Din adgangskode er opdateret. Nu kan du fortsætte med noget sjovere, f.eks. som at booke din drømmerejse!

Please note

Are you sure you want to change language?

Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.