This site is protected by reCAPTCHA and the GooglePrivacy Policy and Terms of Service apply.
Hvorfor kan jeg ikke se min hotelbooking i appen?
Kan jeg få en kvittering fra et tidligere ophold?
Hvordan afbestiller jeg en værelsesbooking i appen?
Kan jeg bruge Service Station, også selvom jeg ikke har booket på choice.dk?
Hvorfor er det forskellige bookingnumre i appen og på bookingbekræftelsen?
Hvilke vilkår gælder for Nordic Choice Hotels app?
Hvordan kan jeg lægge minibarprodukter på min regning?
Hvor i appen kan jeg se medlemsperiode og hvornår bonuspoint udløber?
Jeg har flere bookinger i mit navn - kan jeg bruge Service Station?
Hvordan kopierer jeg medlemsnummeret i appen?
Hvad kan jeg bruge chatten til?
Har hotellet, jeg skal bo hos, mobilnøgler?
Hvordan opdaterer jeg personlig information i appen?
Hvornår og hvor i appen finder jeg restaurantkuponen, jeg får som medlem?
Ja, det går fint. Selv hvis værelset er betalt i forvejen, kan du betale for tillæg og andre tilkommende omkostninger, når du checker ud via Service Station eller i appen.
Har du brug for hjælp?
Udfyld meddelelsesformularet, så vi kan håndtere dit ærende. Du får svar inden for 3 arbejdsdage.
Are you sure you want to change language?
Please note that if you have initiated a booking or logged in to My page, you will have to start over.